Fyldepennen · Undrer i jer også ???

7 svar
Senest opdateret 2 måneder, 12 dage siden · 5 bruger(e) deltager
2 måneder, 14 dage siden

Jeg har tit været i Fyldepennen om natten, og der plejer allerhøjst at være 3-4 online. I nat er her 80, ligesom der de foregående nætter har været over 70 online brugere. Men de skriver ikke, det er underligt. -
Er der andre end mig der undrer sig ? Der må være noget galt et eller andet sted, og hacking kan jo være så meget. Det er lidt uhyggeligt, synes jeg.
Er der mon nogen der ved noget ?
Redaktionen, hvis der er een ?

2 måneder, 14 dage siden
2 måneder, 13 dage siden

Jeg tror at folk ikke forbliver logget af når de klikker borte fra Fyldepennen ellers kan man jo ikke forklare at der er 80 mennesker online. Håber fejlen snart bliver rettet så man kan se hvem der er online. Fejlen begyndte for mit vedkommende efter en dag hvor jeg ikke kunne komme ind på Fyldepennen - Google sagde at Fyldepennen ikke var en sikker side, men x timer senere havde fejlen rettet sig og jeg kunne atter komme ind, og så steg numrene af online brugere ellers drastisk som dagene gik.
Jeg har skrevet en mail med ovenstående tekst, og forhåbentlig bliver fejlen udbedret snarrest.

2 måneder, 13 dage siden
2 måneder, 13 dage siden

Jeg har været på FP siden 2008. Nedlagde min tidligere bruger for nogen tid siden, havde en pause og er oprettet igen. Siden 2008 har jeg henvendt mig til admin/support 3 gange.

Og ikke en eneste gang fået svar.

Så lad være med at forvent de store forandringer eller actions fra admin.

2 måneder, 13 dage siden
2 måneder, 13 dage siden

Til David: Jeg havde også selv tænkt på at skrive til redaktionen, jeg regner med det er dem du har skrevet en mail til. Der er i forvejen så meget mærkeligt rundt omkring på nettet, - kan også være Fyldepennen ikke mere er så sikker, som den var engang. - Tak fordi du skrev en mail om det, så må vi håbe, fejlen bliver rettet.
Til Dus67: Jeg venter heller ikke de store forandringer her i Fyldepennen. For nogle år siden kunne man få trykt en e-bog her, det fik jeg også i 2014. Men det kan man ikke mere, ligesom jeg heller ikke mere tror på, der overhovedet er en administration eller redaktion mere. Men jeg ved det ikke. Vi må nok leve med de fejl der er. Og hvilken interesse skulle eventuelle hackere have i, at lave cook i online brugere ? Jeg vælger at ignorere det lidt og dropper min angst for dem, uden at være naiv, hvis jeg kan. -

2 måneder, 13 dage siden
2 måneder, 12 dage siden
#4

[Dette indlæg er fjernet grundet sletning af profil]

2 måneder, 12 dage siden
2 måneder, 12 dage siden

Et hurtigt kig på sitets certifikat viser:
"Udstedt den fredag den 10. maj 2024 kl. 11.48.05
Udløber den torsdag den 8. august 2024 kl. 11.48.04
"
Så hvis den manglende forbindelse var d. 10 maj 2024.
Så stemmer det godt overens med at der var udfald den dag?
Det var kun få minutter at man ikke kunne få forbindelse grundet det udløbet certifikat.

D

Er der nogen der har skrevet til redaktionen under kontakt eller skal man skrive direkte til Kenny 53 år som driver sitet?

2 måneder, 12 dage siden
2 måneder, 12 dage siden

Hej Nazanin og Daniel.
Da jeg loggede på for lidt siden, var her kun 2 brugere foruden mig selv der var online, og kl. er lidt over 3 nu. Har ikke været logget på hele dagen, og heller ikke i går.
Men, nu er det da lidt "normalt" igen. -
Nazanin, jeg synes ikke jeg har set du har været logget på om natten. Så måske kan man overhovedet ikke regne med dem der står som online, eller også har det været tilfældigt, at du var gået, når jeg er her. -
Daniel, forstår ikke helt hvad sitets certifikat betyder og hvor man kan finde det. Det du kalder "udfald" d. 10 maj passer faktisk godt med, at det var på det tidspunkt, online brugerne pludselig blev så mange. Så har det været pga. et udløbet certifikat, som du skriver, fordi det måske ikke var gået i orden endnu.
Jeg har ikke skrevet til redaktionen eller Kenny. Men så vidt jeg forstår det David skriver, har han vist gjort det.

2 måneder, 12 dage siden
2 måneder, 12 dage siden

Kl. 3.38. Kun 1 logget på nu (Camilla Diedrich) foruden mig selv.
Jeg vælger at tro på det nu, og at Daniel har ret.

2 måneder, 12 dage siden

Besvar debattråd

Debatten Undrer i jer også ??? er startet 14/05-2024 04:30 af Mette Boe Christensen (MollyTrine) og er placeret under Fyldepennen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

0Film
12 dage siden · Beep
0Comedyvideoer
12 dage siden · Beep
62Dagens DJ
18 dage siden · Enantiodrom
16Racisme
18 dage siden · Enantiodrom
4Modtaget kommentarer
1 måned, 9 dage siden · Rebecca Rahbek
13Dage med Ralf.
1 måned, 12 dage siden · MollyTrine
3Kompromis
1 måned, 19 dage siden · Kafkaesque
8Alternativer til Fyldepennen?
1 måned, 28 dage siden · Tungnemt
7Undrer i jer også ???
2 måneder, 12 dage siden · MollyTrine
7Dagens Sketch (del en sketch/joke)
2 måneder, 17 dage siden · Inghard
3Skriveblokade
2 måneder, 18 dage siden · David H
2Krimikonkurrence Leitura
3 måneder, 1 dag siden · heksemutter
4Digtteknikker: GAS-sætninger
3 måneder, 11 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
3 måneder, 11 dage siden · Tungnemt

Fyldepennen

4Modtaget kommentarer
1 måned, 9 dage siden · Rebecca Rahbek
7Undrer i jer også ???
2 måneder, 12 dage siden · MollyTrine
4Venne/følge liste.
1 år, 2 måneder siden · Ansu
23Kommentarer
1 år, 6 måneder siden · Ansu
3Høj opløsning billed redigering
1 år, 9 måneder siden · switch
2Fyldepennen
1 år, 9 måneder siden · Ansu
4NATO
2 år siden · Engbo
2Datid og fortid
2 år siden · Filia
0Musik
2 år siden · Savanti
3Hvis du kunne vælge
2 år siden · Engbo
2Hvordan finder jeg gamle debatter o...
2 år siden · Eddie
1Internationalt
2 år siden · MerakiPLyhne
27Skal vi starte et skrive- fortællef...
3 år siden · Anniina
2Navne
3 år siden · Engbo