2Sandhedens Frygt
Min viden er velegnet, men ikke egnet for børn. · Den snor sig omkr... [...]
Digte
10 år siden
1Lux et Obscuro
Tomt er der omkring os. · Vi sidder mageligt, med uvished på hver s... [...]
Digte
10 år siden
2Eksistensen?
Er jeg? Var jeg? Og vil jeg være? · Jeg skriver, derfor Er jeg. Jeg... [...]
Blandede tekster
10 år siden

Puls: 3,3

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Ole Vind Raabye (f. 1993)
Min viden er velegnet, men ikke egnet for børn.
Den snor sig omkring og baner vejen for større ting.
Muligheden for en bedre verden, en chance for at rette fejlene.
Men hvordan kommer vi til dette mål?
Kan jeg formidle min viden med en omhu der rækker udover det trivielle?
I en verden med så mange sandheder, er den rigtige vej ikke altid den man bør vælge.
Nogle gange er det forkerte, den vej man må vælge - for kun sådan tilegner man sig chancen for at komme af med sin frygt.
For min viden er kun for de frygtløse, De sande.
Men det vil Du aldrig forstå - du har aldrig stået på den rigtige side af det forkerte og mærket sandhedens løgne.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 24/05-2014 19:58 af Ole Vind Raabye (Raabye) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 124 ord og lix-tallet er 27.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.