4Stille nu
Jeg ser ud af mit vindue · Forsøger at holde de tårer tilbage · De tå... [...]
Blandede tekster
2 år siden
2Du ville forlade os
Mor, · Hvad skete der i dit sind, da du valgte næsten at sige farve... [...]
Blandede tekster
2 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Kristina Larsson (f. 1993)
Jeg ser ud af mit vindue
Forsøger at holde de tårer tilbage
De tårer som du lovede jeg ikke skulle have mere

Det regner på mit vindue
Dråberne synger for mig: "stille nu,
Alt bliver fint, pas på dig selv, vær stærk, vær modig."

Det bliver mørkt ud af mit vindue
Det mørke jeg er så bange for.
Jeg hvisker til mig selv: "stille nu, du kan godt det her."

Jeg hører en stemme bag mig
"Mor, er du ked af det, hvorfor?"
Jeg ser min søn, vågnet af en drøm, hans søde ansigt.

Jeg aer ham på hovedet
"Lille skat, mor har bare mange tanker.
Stille nu, sov min dreng, i morgen smiler solen igen."

Jeg kigger ud af mit vindue.
Det er bare mig og mine tanker.
Det regner, og dråberne hvisker stille: "stille nu, alt bliver godt i morgen".

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 22/08-2021 20:48 af Kristina Larsson (herogder) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 142 ord og lix-tallet er 17.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.