Opslagstavlen · Journaliststuderende på jagt efter forfatter

1 svar
Senest opdateret 4 år siden · 2 bruger(e) deltager
4 år siden

Hej alle

Med tilladelse fra Fyldepennen, vil jeg lige poste en 'efterlysning'.

Vi er to journaliststuderende på 3. semester, der arbejder på en feature om forfattermiljøet i Danmark. Vi søger en skønlitterær forfatter, der vil fortælle lidt om levevilkårene, når man er lykkedes med at gøre skrivningen til en levevej eller drømmer om at gøre det.

Vi vil gerne høre nærmere om, hvordan man får økonomien til at hænge sammen, legater og støttes indflydelse, skriveperioden og fremtiden for forfatterfaget.

Vores ønske med featuren er at sætte lys på processen, der ligger bag en udgivelse, og det liv en forfatter lever. Ultimativt handler det om at sætte mere fokus på de mennesker, der fremmer vores kultur og historie.

I den forbindelse skriver vi til jer, da vi håber, at I måske kan sætte os i forbindelse med en forfatter eller bare guide os på vej.

Vi ville høre, om du ville give beskeden videre eller hænge den på en opslagstavle, da det er vores indtryk, at I er et populært sted for forfattere? Vores håb er selvfølgelig, at en kunne have lyst til at medvirke og fortælle lidt om livstilen.

Vi kan træffes på 40 86 21 03 og 29 61 03 11 eller moegje@mail.dmjx.dk og ulroso@mail.dmjx.dk

Bedste hilsner

Morten Egholm Jeppesen og Ulrik Rohde Sørensen

4 år siden
4 år siden

Jeg har lige sendt jeres link til 5 'selvstændige' forfattere. Så må vi se om nogen af dem bider på. :)
Ellers vil jeg foreslå jer at lægge det op på ForfatterForum på Facebook. Der er over 2000 medlemmer, og mange af dem er selvstændige. :)

Mvh
Eddie

4 år siden

Besvar debattråd

Debatten Journaliststuderende på jagt efter forfatter er startet 04/12-2019 10:27 af ulroso og er placeret under Opslagstavlen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

2Krimikonkurrence Leitura
2 timer, 22 minutter siden · heksemutter
45Dagens DJ
4 dage siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
9 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
9 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
26 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
1 måned, 1 dag siden · Tungnemt
0Løn er tabu
1 måned, 1 dag siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
1 måned, 5 dage siden · Tungnemt
5Dine største inspirationskilder?
1 måned, 15 dage siden · AnsuLa
10Berøringsangst mht. kommentarer?
2 måneder, 27 dage siden · David H
1Jeg søger en lille gruppe testlæser...
3 måneder, 8 dage siden · Kafkaesque

Opslagstavlen

5God digital bogside
5 måneder, 18 dage siden · HamDenKorte
0Forfatter søges til Børnebogsuniver...
1 år, 7 måneder siden · Untitled
0Skrivegruppe!
1 år, 8 måneder siden · Clara de N
13Kunsten i fokus
2 år siden · belmindelig
0ups
2 år siden · Savanti
0En ulykke sker aldrig alene
2 år siden · MariaMolgaard
7Korrespondent
2 år siden · Dmitri Burdykin
4Skrivegruppe 45+
2 år siden · HeleneHK
3Psykoterapi
2 år siden · Anita A
6Skriveklub?
3 år siden · Andreas9000
1Copyright af navn
3 år siden · Kafkaesque