Hyggekrogen · Lidt snak om Fyldepennen

3 svar
Senest opdateret 1 måned, 12 dage siden · 4 bruger(e) deltager
2 måneder, 26 dage siden

Hej alle skriveglade bruger!
Jeg er ny herinde. Jeg har skrevet siden 2017 dog på en anden skrivehjemmeside som hedder Movellas. På grund af sidens inaktivitet, valgte jeg dog at prøve her, da det virker som om at siden er mere aktiv.
Siden jeg næsten lige er startede med at bruge Fyldepennen for alvor vil jeg gerne høre lidt om hvordan I synes der er herinde?
Det virker som om at der er meget aktivitet? Jeg har i hvert fald fået hurtigt feedback på mine tekster, så det virker som om at feedback- systemet virker godt?
Hvor lang tid har I selv været herinde og hvad synes I er godt ved siden? :)

2 måneder, 26 dage siden
2 måneder, 26 dage siden

Jeg har længe kun brugt det her, Seneste debatter. Så må jeg sige, at det er gået meget tilbage med debatterne. Tidligere kunne der være meget lidenskabelige indlæg; men det er som folk ikke ønsker debatter.
Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl.
Vi ved jo noget om, hvordan det politiske flertal er i Danmark. Men der er faktisk kun få, der taler for den politik blandt de menige vælgere. Det gælder privat såvel som her på Fyldepennen. Det er godt at have en mening men jeg er også tilhænger af, at man afprøver den mening i forhold til andre. Men vær dog velkommen i håb om du gør en forskel.

2 måneder, 26 dage siden
1 måned, 17 dage siden

@ 1 Engbo

"Tidligere kunne der være meget lidenskabelige indlæg; men det er som folk ikke ønsker debatter.
Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl"

Jeg ser det samme.
Stor uvilje til fx at svare på spørgemål som liger uden for ens automat 'svar'.

Wern

1 måned, 17 dage siden
1 måned, 12 dage siden

Hej Leah, Engbo og Wernn,

jeg har været på Fyldepennen i et års tid, med godt 10 måneders pause. Jeg kan godt li' sidens design, omend jeg lidt savner en chat-side. Jeg har dog læst, at der tidligere var en, som sjældent blev brugt, så det er sikkert godt det samme.

Jeg er enig med Engbo og Wernn i, at debat er vigtigt og at det er i mødet med andre, at vi udvikler os. Når, som Wernn skriver, at vi udfordres. Og netop dét finder jeg er det bedste ved siden - jer. Både nutidige jer'er, og fremtidige. Jeg håber inderligt, at Fyldepennen består, for jeg skriver selv som var dette min gravsten, og ud fra de mange én-tekst-profiler herinde, tror jeg mange andre tiltænker det samme. En gravsten der kan lukke og slukke når som helst eller hackes er selvfølgelig en farlig en af slagsen, og formålet med at være herinde må nødvendigvis være at gøre sig fri af hjemmesiden - at komme ud og leve livet, for en selv og for andre.

Mvh Ansu
PS: Her er det en af verdens bedste og mest legendariske og innovative 'freestyle'-battlerappere (freestylerap= selvdefineret improvisation) MC Supernatural - 'Cosmic Slop';

1 måned, 12 dage siden

Besvar debattråd

Debatten Lidt snak om Fyldepennen er startet 15/05-2020 09:17 af Leah Hartwig (L. K. Hatwig) og er placeret under Hyggekrogen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

9Hvem er du?
9 timer, 24 minutter siden · Nicolas Jessen
19Hvem er du? Personality
9 timer, 50 minutter siden · Wernn
3467Dagens ord
17 timer siden · Engbo
4Det primitive holdbare.
3 dage siden · Fink
198Forbyde kritik?
4 dage siden · Wernn
3Det filosofiske hjørne.