Hyggekrogen · Det filosofiske hjørne.

3 svar
Senest opdateret 3 år siden · 2 bruger(e) deltager
3 år siden

Hej fyldehoveder:)

Mit hoved er fyldt op. Så jeg skal til at skrive en bog mere. Men I må gerne skrive alle de emner her ned, og alt det i tænker på indenfor filosofiske begreber der er ingen begrænsninger.

Jeg vil skrive en bog der besvare uløselige spørgsmål . På min egen filosofiske måde. Min egen vurdering til det hele.

Mvh Savanti :).

3 år siden
3 år siden

Hej Ann R. Sørensen (Savanti)

Det lyder vildt interessant.
Jeg vil meget gerne bidrage med såvel emner som stof.
Jeg evner ikke selv at organisere mit materiale til en bog. Men jeg har masser af materiale.
Jeg arbejder med erkendelsesteori i forhold til sprog og kommunikation fra et antivold perspektiv (Det andre måske ville kalde konflikt).

Se evt. det jeg byder ind med i forhold til debatter og de par tekster jeg har offentliggjort.

Wernn

3 år siden
3 år siden

Hej Wernn. Det lyder meget spændene .
Har læst lidt af dine debatter og tekster herinde og kan godt lide dit sprog og kommunikationen .
Du må meget gerne bidrage det kunne blive et spændene mål .
Mvh Savanti .

3 år siden
3 år siden

HEJ ALLE SAMMEN.

Jeg vil i gang med et bog projekt der handler om filosofi i alle slags genre. Hvis I har en drøm at få jeres tekster udgivet, så kan jeg hjælpe jer med at få det realiseret. Jeg tænker på at udgive en bog , endnu en har udgivet 2 digtsamlinger, men denne gang tænker jeg i hvor mange forfattere eller dem der drømmer om at blive forfatter der har noget på hjertet og vil have sine tekster ud, dem vil jeg gerne samle til en bog, det kunne jeg også gøre vedrørende digtsamlinger, af alle digte af forskellige forfatter eller dem der ønsker blive forfatter skrev, og sendte til mig, så ville jeg kunne sende det til et forlag jeg samarbejder godt med. Forlaget Mellemgaard. de ville hjælpe med korrektur og redgering samt trykkeri. det ville selvfølgelig koste at få dem udgivet, men hvis man er flere forfattere til det, vil det blive billigere og det ville gå hurtigere med trykken.


Dette er blot en ide jeg har en af mine mange ideer. og til jer der drømmer om at blive forfatter, kan jeg godt ligge et ord ind for jer, hvis I ønsker dette. Det er et tilbud der står til rådighed, i dag kan jeg selv kalde mig forfatter, har udgivet 3 digtsamlinger, ved godt jeg skrev 2 før. men den første digtsamling var hos et andet lille forlag der hed Phrons forlag. min første digtsamling hedder Udbrud. De andre hedder. På kanten af skønheden og GENNEMBRUD. udgivelse forlag Mellemgaard.

VED INTERESSE. send bare en mail til mig ann.vuf@gmail.com


mvh Savanti.

3 år siden

Besvar debattråd

Debatten Det filosofiske hjørne. er startet 05/08-2020 08:47 af Ann R. Sørensen (Savanti) og er placeret under Hyggekrogen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

0Astronautens Poetik
3 dage siden · Tungnemt
0Løn er tabu
3 dage siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
7 dage siden · Tungnemt
5Dine største inspirationskilder?
16 dage siden · AnsuLa
2Digtteknikker: GAS-sætninger
1 måned, 5 dage siden · Tungnemt
4Dage med Ralf.
1 måned, 6 dage siden · MollyTrine
10Berøringsangst mht. kommentarer?
1 måned, 28 dage siden · David H
1Jeg søger en lille gruppe testlæser...
2 måneder, 10 dage siden · Kafkaesque
43Dagens DJ
2 måneder, 12 dage siden · Ansu
5Digtteknikker: undgå adjektiver
2 måneder, 13 dage siden · Tungnemt
25Digte
2 måneder, 17 dage siden · Tungnemt
26Dagens citat
2 måneder, 18 dage siden · Ansu
4Videoer med terapeutiske øvelser
2 måneder, 21 dage siden · Ansu
1Politiken promoverer pædofili
2 måneder, 22 dage siden · David H

Hyggekrogen

43Dagens DJ
2 måneder, 12 dage siden · Ansu
26Dagens citat
2 måneder, 18 dage siden · Ansu
5Dagens Sketch (del en sketch/joke)
4 måneder, 21 dage siden · HamDenKorte
0Den kærlighed
7 måneder, 20 dage siden · MariaMolgaard
5Alternativer til Fyldepennen?
11 måneder, 14 dage siden · Arndal k
2I need a vacation ;-)
1 år, 1 måned siden · DeuceF43
10But why?
1 år, 2 måneder siden · DeuceF43
3Færdig med digtsamling
1 år, 6 måneder siden · DeuceF43
5Blive til noget?
1 år, 6 måneder siden · DeuceF43
1Rette hylde?
1 år, 6 måneder siden · DeuceF43
0Erotisk billede tilladt?
1 år, 6 måneder siden · DeuceF43
1Hvad skal du i aften du lyst til at...
2 år siden · Provenceflemmin...
0HAR DU SET MÅNEN kl 17:30
2 år siden · MariaMolgaard
4Din søndag min søndag
2 år siden · AnnaPigen3