1Spidsen af Rod
Jeg kom så snapt jeg kunne sagde han · Og de var alle på vej ud af ... [...]
Digte · etik, eftertanke, kontrol
1 måned, 14 dage siden
4Sågar
Uimodståelig og Uholdbar · Situationen daler ud - vi finder ind · Ud ... [...]
Digte
3 måneder, 8 dage siden
0Premiere
Satans god musik - du tænkte det samme som mig - det er helt fant... [...]
Digte
1 år, 6 måneder siden
1Moder Jord
Jeg har før talt med de kendte døde. · De har aldrig været bange fo... [...]
Digte
1 år, 7 måneder siden

Puls: 15,3

Publiceret: 2
Afgivet: 5
Modtaget: 4
Erik Sejr (f. 1973)
Jeg har selskab af Bowie - han har på en eller anden måde givet sig tid ( til derovre på den anden side af det hele ) at holde mig med selskab et par timer. Han er nysgerrig og forhører sig om hvem jeg er hos en af gutterne - he has nice humour - a good boy but hes been naughty. Hes a loos fit bemærker han til den sidder nærmest...og Bowie synes at være den han altid har været - bare ikke i present fysisk form. Han fortæller ikke noget derovre fra - men tror han er på nippet til at færdiggøre endnu et album til det overjordiske publikum..den der kreativitet fornemmer jeg kommer fra det sted hinsides. Der hvor musik er i sfærerne og som en uudtømmelig kilde af vidunderligt liv - det liv der aldrig rigtig slutter - jeg fornemmer al smerte og lidelse går i opløsning - alt nulstilles og tager bolig for en stund i en evig kilde af lys og energi...Bowie bemærker at det er lidt tåget idag...its a foggy day; but hey..Im amused.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 27/07-2017 02:15 af Erik Sejr (Artsman) og er kategoriseret under Filosofihulen.
Teksten er på 184 ord og lix-tallet er 25.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.