Uhelbredelige sår


3 år siden 4 kommentarer Livshistorier psykisk sygdom psykisk sårbarhed sorg

2Konversere.. HA!
Emnet er altid hvordan jeg virker så uforskammet, fordi jeg ik' v... [...]
Digte · psykisk smerte, tilbageblik, virkelighed
1 år, 7 måneder siden
8Snooze
Det er som at være i en storm af dopamin, som at kører ud i det b... [...]
Livshistorier · hverdagslivet, bryd tabu, sindstilstand
2 år siden
6Min egen
Jeg har altid følt, at jeg aldrig var god nok til noget. · Jeg har ... [...]
Livshistorier · håb, eftertanke, sindstilstand
3 år siden
4Fortiden sætter spor
Jeg husker nogle episoder bedre end andre. · Han holdte sine hænder... [...]
Digte · afsked, afhængighed, omsorgsvigt
3 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Mille Larsen (f. 1998)
Følelsen er så stor.
   Det er hårdt og måske også en smule uforståeligt.
   Jeg er har så mange følelser og tanker om det hele, men alligevel kan jeg ikke sætte ord på det.
   Jeg forsøger, men brænder sammen indeni.
   Alt der ikke måtte ske - Det skete, fordi vores system tydeligvis ikke er i stand til at lytte, og yde den hjælp, som der bliver råbt efter.
   Nu kan vi sidde knust tilbage, og ingen vil erkende at de har fejlet deres opgave, og ikke levede op til deres titler.
   Hvad skal der til, for at systemet vil lytte?
   Hvor mange gange skal en familie råbe om hjælp?
   Hvor meget skal der til?
   Der skulle åbenbart ske to dødsfald, før nogle ville lytte!
   Men hvorfor?
   Hvorfor skulle det gå så galt?
   Det er nogle spørgsmål som vi er flere der sidder med og ingen vil stå frem og svare på det.
   Spørgsmålene bliver afløst af sorgen.
   Sorgen bliver aflæst af vreden.
   Det er den onde cirkel.
   Utroligt systemet ikke forstår
   Det er uhelbredelige sår.

- I mit hjerte vil du altid vil være.
   Din død må ikke være forgæves.
   Vi ses en dag, Martin.
Forfatterbemærkninger
En sag der tog Danmark med storm, men mon der kommer en forbedring i vores system ?

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 17/11-2020 00:03 af Mille Larsen (DenUkendtePigeM) og er kategoriseret under Livshistorier.
Teksten er på 194 ord og lix-tallet er 21.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.