19 år siden

Hurra!
Halina Abram...
6 år siden
Hvorfor er jeg så ensom?
Neola
Inspiration eller fjolled...
Kellany Bram...
11 år siden
Skøn sommer og smart syma...
Michala Esch...
14 år siden
Jeg vil starte en gruppe ...
Johannes Han...
4 år siden
Den årlige kaosdag - Kasp...
Kasper Lund ...
brænde
Peter
9 år siden
Nattens ven - søvnløshede...
Betina Holm
7 år siden
Månemand
Camilla Rasm...
15 år siden
Felicidad mi amor! Felici...
11 år siden
Var lige ved at sove over mig i morges efter en nat med tung, tung søvn – sådan følte jeg det i hvertfald, da jeg lidt forvirret vågnede og blev færdig til at tage på arbejde i fuld fart.
Igen er jeg lykkelig for min lille bil – uden den var jeg kommet for sent til bussen, og jeg skal komme efter dig :O)) Nu nåede jeg trods alt på arbejde til tiden…

Oven på de sidste par dages sløvhed, besluttede jeg mig til at tage mig sammen og få noget ud af dagen – jeg orkede ikke at tænke på endnu en dag bare med mit eget triste selskab. Jeg ringede til Peter, som er på campingtur med børnene, og spurgte om de ville ha’ besøg af mig derovre på den fynske campingplads, og han lød faktisk som om han blev helt glad :O)

Jeg tog så turen derover her sidst på eftermiddagen bevæbnet med en Krak-vejbeskrivelse. Det gik også fint med at finde stedet, selv om jeg nok syntes beskrivelsen fik mig ud på de meget små fynske veje… Da jeg ankom, stod Peter ved campingpladsens indgang og ventede på mig, og hvor var det dog dejligt at se ham. Han og børnene havde starten en lille grill op og var klar til at stege bøffer og pølser til aftensmaden. Det småregnede, så det var nu ikke helt nemt at få grillen op i de høje temperaturer – det varede ”meeeget lææænge” før maden var klar, syntes især børnene, og først da vi havde parteret bøfferne til flere småbitte bøffer, lykkedes det, og så var det altså godt at få mad i tørvejr inde i teltet :O)
Jeg ”kom til” at sige, at hvis de syntes vejret blev for træls, så kunne de jo alle fortsætte campingturen her hjemme hos mig i det lille gule hus. Det faldt i børnenes smag, specielt pigerne var helt klar til at pille teltet ned og køre med mig hjem NU, men vi aftalte alligevel, at de ville blive på campingpladsen endnu en nat, og så sikkert sætte kursen herover ad i løbet af i morgen. Jeg har lovet at lave frikadeller til dem i morgen aften, så ingen behøver at vente i regnvejr på en grill…

Jeg glæder mig til at tage imod hele flokken i morgen – tænk, at man også kan få nok af sit eget selskab..!!

Det er lidt underligt, for jeg plejer faktisk at nyde det, når jeg har dage til rådighed for mig selv, men sådan skulle det altså ikke være denne gang.

Min Kolding-tur, som jeg omtalte i dagbogen i går, har jeg udsat til på fredag – så kan vi nemlig tage til Kolding alle sammen, og måske kombinere det med et besøg på Koldinghus, så der stadig er oplevelser at glæde sig til for både børn og voksne.

- og NU er jeg på vej i seng..!!

Kærligst
Wildrose

Skriv kommentar

Dagbogsindlægget Vådt campingbesøg er publiceret 03/08-2005 23:35 af wildrose.

Log på for at skrive en kommentar til denne dagbog. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.