0P.a.c-man
Ved du hvad Pac står for? P-A-C. Program og kontrol. Han er Progr... [...]
Filosofihulen · brud, kaos, flugt
5 år siden
0Nissen
På et loft sidder han. · Han sidder og kigger. · Musen løber op af tr... [...]
Digte
5 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Sophus Väinö (f. 2001)
Ved du hvad Pac står for? P-A-C. Program og kontrol. Han er Program og kontrol manden. Det hele er en metafor. Alt han kan gøre er at forbruge. Han forfølges af dæmoner, der sandsynligvis bare er i hans eget hoved. Og skulle han undslippe ved at bevæge sig ud af siden på labyrinten, hvad sker der så? Han kommer tilbage i den anden side. Folk tror, ​​det er et godt spil. Det er ikke et godt spil. Det er en fucking mareridts verden. Og det værste er? Det er rigtigt, og vi lever i det.
Forfatterbemærkninger
Citat fra Colin, fra Black Mirror - Bandersnatch

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 08/01-2019 10:23 af Sophus Väinö (Lord Kevlin) og er kategoriseret under Filosofihulen.
Teksten er på 96 ord og lix-tallet er 23.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.