Fyldepennen · Sortering af dagbog

4 svar
Senest opdateret 24 dage siden · 2 bruger(e) deltager
25 dage siden

Øhm...
Hvis man nu længe har undret sig over, at der ud for ens egne dagbogstekster står datoen for seneste opdatering og ikke datoen for oprettelse, og derfor kom til at klikke på "opdateret" for at se om man kunne ændre det og nu har alle sine dagbogsindlæg liggende i forkert rækkefølge (fordi jeg har det med at læse tilbage i ny og næ, og så ikke kan lade være med at rette tastefejl jeg støder på) ... Hvad gør man så ved det?

Håber nogen kan hjælpe, jeg vil sådan set gerne have min dagbog liggende i rigtig rækkefølge :(

25 dage siden
25 dage siden

Hej Michala,

jeg er kommet til at gøre det samme - webdesignet herinde er til tider fantastisk, til andre tider frustrerende. Og det lader ikke til at der er en 'reset', eller andet at gøre. Dog vil jeg påpege, at profil>se profil (til højre for profilbillede)>dagbog giver et relativt kronologisk overblik, dog med et par svipsere her og der - og går dagbogsindlægget mere end et år tilbage, er det måske umuligt at navigere ud fra datoen over titlen, som ellers kunne rette svipserne.

Held og lykke, og lad os håbe enten at nogen har et svar, ELLER at en moderator læser med - for en måned siden lavede de dagbogsreglerne om, så man ikke længere kan skrive web-links, så HELT VÆK er moderatorene ikke, og reglerne/web-designet kan måske omstruktureres :)

mvh Ansu
PS: En sang der engang for længe, længe siden (!) gjorde det, for mig, sejt at skrive dagbog, omend jeg aldrig for alvor har gjort det; Masta Ace - Dear Diary:

25 dage siden
25 dage siden

Tak for sangen :)
Ja, det er da sejt at skrive dagbog!

Det er rigtigt, den vej kunne jeg selvfølgelig gå. Problemet er også bare at de fleste af mine seneste indlæg kun er synlige for venner - og man kan ikke være venner med sig selv, så der er faktisk mange af mine egne indlæg jeg ikke kan se på den måde.

Ja, jeg håber det bliver fikset på et eller andet tidspunkt - helst inden alt for længe :/

25 dage siden
24 dage siden

HURRA :)
Det ser ud til at de har lagt sig i rigtig rækkefølge igen over natten.
Så ved vi det, hvis andre får rodet sig ud i den slags (:

24 dage siden
24 dage siden

Dejligt :)
Netop dagbøger må eddermaneme også være angstprovokerende at miste overblikket over - og herinde skriver man jo næppe datoen ind i teksten, som man måske ville gøre på papir. Men som Edward Snowden fortæller om i "I Offentlighedens Tjeneste", er det at skrive på tastatur bare... Kan ikke huske citatet. Bogen er lidt af et manifest for nørder.

Måske var det en bug, det må alligevel også ske en gang imellem, men vi får det nok aldrig at vide (i hvert fald svarer moderatorerne ikke på (mine) mails, men måske er det min tone *host*).

Her er det MC Slug og DJ Ant der tilsammen udgør Atmosphere;

24 dage siden

Besvar debattråd

Debatten Sortering af dagbog er startet 02/09-2020 12:21 af Michala Escherich (Machula T.) og er placeret under Fyldepennen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

15Hvad hedder det modsatte
10 timer, 22 minutter siden · Nicolas Jessen
6skrive start hjælp
10 timer, 42 minutter siden · JacobScribus
21Dagens Had
17 timer siden · Prem
3583Dagens ord
19 timer siden · Fink
229Forbyde kritik?
1 dag, 7 timer siden · dino
8Etik af begrænsninger for tekst