Tekstdebatter · Teater stykke

6 svar
Senest opdateret 2 år siden · 3 bruger(e) deltager
2 år siden

Jeg altid haft en interreseret i teater stykker og har altid haft en kærlighed til ballet i svanesøen så den som barn med en lærer der elske teater jeg mener jeg var selv ca 8 år men det var til jul og jeg ved det var Knudsen teater men svanesøen har ingen ord udover kropssprog og jeg har en interrese i hvordan ser i den stykke jeg ser den som en smuk og hårdt stykke fordi jeg ser stykker som en helhed ballerina der danser og scene opsætning og ark og hvordan koragafrien blive lavet ved godt jeg kun var 8 år men havde en stor interesse i og se det som en skønhed teater og som min lærer sige jeg snakke som en vandfald under filme men i teater er jeg stille også langtid før fordi jeg blive så opslugt og medrivende men hvordan ser i De her 2 stykker alle kende næsten svanesøen om det er Black Swan jeg tænke i ballet delen hvordan vil i kun se det i en forfatter øjen også vidst nogen kende stykke Carmen så må i også tænke over hvordan i ser den på

2 år siden
2 år siden
#1

[Dette indlæg er fjernet grundet sletning af profil]

2 år siden
2 år siden

Jeg elsker teater men er først mere gået i dybden med forskellig stykker jeg ønske og se Romeo og juliet i teater og Hamlet er dukkehjem og Christmas Carol Chicago og igen Carmen som jeg blev forelske i for et par år tiden og altid nøddeknækker og svanesøen med krodigrag Nikolaj hubbe og ønske æg opleve Jens Jacob (fra badehotel og Cecilie stenspil i teater Cecilie spille My fair lady for NOGNE år tiden den tro jeg var spænende) og Marie askehave vidst de stadig har deres teater gruppe Nibe teater mener jeg den hedde med David Owe men vidst jeg leve før i tiden så var det bestemt Paul reichard og Malene Schweiz (stavet forkert) og brørdene ebbe altid tro beundre over folkekær skuespil fx Ghita nørby

2 år siden
2 år siden

Det jeg mener med jeg føle mig som en rolle i en stykke er vidst jeg er sammen med nogen så ændre jeg min måde og tale på jeg kan snak modne men her når jeg skrive så vil jeg selv sige det er poesier Old og når jeg høre musik er der en anden det sammen med film serie og familie jeg ændre mig fra hvem jeg nu tale med eller ser og derfor kan man aldrig gennemskue mig det spændene men jeg vil mere lære og tale sol mig selv og det er dybe samtale og lidenskab kunster elskende

2 år siden
2 år siden
#4

[Dette indlæg er fjernet grundet sletning af profil]

2 år siden
2 år siden

Nicolas Jessen du overaske mig igen jeg er mundlam af indlæring fra dig jeg har fået en interrese i og prøve og skrive i teater form det kræve øvelse men du har en utrolig smuk syn som menneske på scenen men også manus og opsætning men i alt i alt er du en meget beskrivende detajler person ???

2 år siden
2 år siden
#6

[Dette indlæg er fjernet grundet sletning af profil]

2 år siden

Besvar debattråd

Debatten Teater stykke er startet 25/07-2021 22:50 af Maria jayashree (MariaMolgaard) og er placeret under Tekstdebatter.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

44Dagens DJ
1 dag siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
3 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
3 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
19 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
24 dage siden · Tungnemt
0Løn er tabu
25 dage siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
29 dage siden · Tungnemt
5Dine største inspirationskilder?
1 måned, 8 dage siden · AnsuLa
10Berøringsangst mht. kommentarer?
2 måneder, 20 dage siden · David H
1Jeg søger en lille gruppe testlæser...
3 måneder, 2 dage siden · Kafkaesque
25Digte
3 måneder, 9 dage siden · Tungnemt
26Dagens citat
3 måneder, 9 dage siden · Ansu
4Videoer med terapeutiske øvelser
3 måneder, 13 dage siden · Ansu

Tekstdebatter

4Digtteknikker: GAS-sætninger
3 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
3 dage siden · Tungnemt
0Astronautens Poetik
24 dage siden · Tungnemt
4Hvor blev digtene af?
29 dage siden · Tungnemt
5Dine største inspirationskilder?
1 måned, 8 dage siden · AnsuLa
5Jeg er ny og vil gerne rigtigt i ga...
5 måneder, 22 dage siden · Skriverkunstner
34Hvad inspirerer dig
5 måneder, 22 dage siden · Skriverkunstner
4Til dem der skriver romaner...
9 måneder, 2 dage siden · MollyTrine
3Redigering for nybegyndere
1 år siden · Zofrost
9Kritik til tale
1 år, 3 måneder siden · Nicolas Jessen
8Hvor mange læser egentlig noveller ...
1 år, 6 måneder siden · Henning Nørgård
2Definitionen på erotiske tekster
1 år, 6 måneder siden · Nettish
9Hvornår har en begyndelse for meget...
1 år, 7 måneder siden · Gandalflight