jeg læser ikke selv novellerne herinde, med ganske få undtagelser.
Ift kommentarer har jeg selv for længst vænnet mig til ingen kommentarer - jeg håber virkelig at du går i kast med det, eller med hvad end for et projekt der føles mest meningsfuldt. Men det at håbe på kommentarer herinde, som vi jo alle gør, det tror jeg på en måde er både sundt og usundt - sundt fordi alle søger bekræftelse og anerkendelse, det er et menneskeligt behov på behovspyramiden ligesom mening er. Men usundt ift. at forummet her har så få aktive brugere - min erfaring med at være herinde, og alle de mange jeg har skrevet privat med, er at det for mange kommer og går i sæsoner: at huske at sæsoner ændrer sig er vigtigt herinde. Tålmodighed er hårdt og vel en lektion for livet at gøre sig bekendt med.
"Ingen husker dine ord men kun følelsen du vakte i læseren" - Maya Angelou. Altså, timing, design og at holde fast i passionen frem for lidenskaben tror jeg er vigtigt, og noget jeg selv PRØVER at træne, trods det er en evig læringsproces og noget man, eller jeg i hvert fald, nemt aflærer igen, på godt og ondt.
Sangen her er af afdøde russiske Atlantida Project-forsanger X X, men videoen... ligesom i Hip-Hop remix-kultur / graffiti er det vigtigt at huske som kunstner at du aldrig vil blive glemt og at kunsten især lever videre i andre kunstnere. Jeg ved ikke om det er sandt men videnskabsmanden Nikola Tesla tog efter sigende ikke patent på én eneste opfindelse =