1Dragerytteren - Kapitel 4
Prinsesse på afveje · Elvia så op mod trætoppene. Det var køligt i ... [...]
Fantasy
14 år siden
1Dragerytteren - Kapitel 3
Audiensen · Da solens første stråler ramte det dugvåde græs i gårdh... [...]
Fantasy
14 år siden
4Dragerytteren - Kapitel 2
Hemmeligheden · Hans øjne sved og røgen kradsede i hans lunger. Han... [...]
Fantasy
14 år siden
7Dragerytteren - Kapitel 1
Drageklanens sidste søn · Barnet var centrum for begivenhederne. De... [...]
Fantasy
14 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Louise Ness Nielsen (f. 1989)

Det jeg ikke vidste jeg ikke havde
Det jeg ikke vidste jeg ikke havde, det er der så mange savner...
Det som mange tror de har, selvom det bare er en billig kopi af et evigt forårs foto...
Bag det skjuler der sig en kold væg.

Det jeg ikke viste jeg ikke havde
Åbenbarede du med et enkelt blik, du gav mig kundskabens æble...
Du gjorde mig til menneske, og i klædte mig dine beskyttende kåber...
Spurgte ej til mine mørke sider men gav mig straks dine silke hansker.

Du gjorde mig hel
Du viste mig en anden verden end min egen...
Du er mig og jeg er dig, det lærte du mig...
Du brændte vores hjerter sammen med noget stærkere end stål, det er os for evigt.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 06/12-2005 15:54 af Louise Ness Nielsen (Zippo) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.