1Dragerytteren - Kapitel 4
Prinsesse på afveje · Elvia så op mod trætoppene. Det var køligt i ... [...]
Fantasy
14 år siden
1Dragerytteren - Kapitel 3
Audiensen · Da solens første stråler ramte det dugvåde græs i gårdh... [...]
Fantasy
14 år siden
4Dragerytteren - Kapitel 2
Hemmeligheden · Hans øjne sved og røgen kradsede i hans lunger. Han... [...]
Fantasy
14 år siden
7Dragerytteren - Kapitel 1
Drageklanens sidste søn · Barnet var centrum for begivenhederne. De... [...]
Fantasy
14 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Louise Ness Nielsen (f. 1989)

I Open my eyes, and sudenly there more ligth then there use to be.
Just like the sun only shines on me.

I Open my eyes, and suddenly The sky seems more blue then it use to be.
Just like if summer were the only season.

I Open my eyes, looking in your's, you give answer to any quistion I ever asked.
If I sould die today, I will go down with a smile on my face, knowing you exsisted.

I Open my eyes, and suddenly the world is bigger then it use to be.
There is many more ways I can Walk.

But nothing will ever have any mening if I can't walk with you.

Too My Love

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 06/12-2005 16:05 af Louise Ness Nielsen (Zippo) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.