1Dragerytteren - Kapitel 4
Prinsesse på afveje · Elvia så op mod trætoppene. Det var køligt i ... [...]
Fantasy
14 år siden
1Dragerytteren - Kapitel 3
Audiensen · Da solens første stråler ramte det dugvåde græs i gårdh... [...]
Fantasy
14 år siden
4Dragerytteren - Kapitel 2
Hemmeligheden · Hans øjne sved og røgen kradsede i hans lunger. Han... [...]
Fantasy
14 år siden
7Dragerytteren - Kapitel 1
Drageklanens sidste søn · Barnet var centrum for begivenhederne. De... [...]
Fantasy
14 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Louise Ness Nielsen (f. 1989)

Som en tæge om dit liv, det kaldte du mig.
Skubbede og knipsede mig af dig, som en bille med din negl.
Kaldte mig til dig som den hund jeg var, sparkede mig når dit liv blev hårdt.

Jeg erklærede Dig mine rene kærlighed.
Bortsolgte min jomfru krop til dig, håbe at blive betalt med din flamme.
Gav dig alt, men fik intet igen, kom hoppende og tog de spark du gav når livet blev hårdt.

Vi havde alt og intet, virkede så lykkelige og dog så fjernt.
Du veg og jeg prøvede at komme nærmere.
Du var indehaver og jeg var hund, den som blev sparket når livet blev for hårdt.

Nu er det forbi, intet tilbage.
Men jeg er som besat, ville give min sjæl for dine spark.
Du var mit alt og intet, du havde lånt mit hjerte men gav det ikke tilbage da du fandt dig en ny racehund.

Misunder dig det, misunder dig din glemsomhed.
At du kan leve med hvad du gjorde ved mig.
Du stjal mit hjerte uden grund.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 06/12-2005 15:57 af Louise Ness Nielsen (Zippo) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.