0Tidens evige charade
Hvad er det? · der følger ikke nogen · men alle, ALLE følger den? · TID... [...]
Digte
5 år siden
2Udover lunden jeg har aldrig gaaet
Udover det hele · Jeg tror paa at du venter paa mig... · Udover alle ... [...]
Digte
5 år siden
4Ingen gik saa langt
Pludselig · Jeg vil gerne gaa ud over alt stof · At opnaa noget hvor ... [...]
Digte
7 år siden
8Paradoks
Idag skal aldrig være idag igen · Men · Imorgen · ALTID · Er anden dag...
Digte
7 år siden

Puls: 4,9

Publiceret: 0
Afgivet: 1
Modtaget: 0
Anne Russel (f. 1980)

Uden at miste tilliden
uden at miste troskab
uden at miste bolden...
Hvem har fået livet på denne måde?
Hvem har kigget på derover, hvor ingen har gået og kommet tilbage og ønsket kun et sekund uden at miste sig selv?

Sandhed... måske det er alt hvad man må søge efter...
Men sandheden er mere end et ord...
den eksister i tingene som vi elsker, selv om man ikke har forstået endnu
sandheden er på kærligheden, når den åbner armene uden at frygt for at miste... ingen kan miste en ny dag, hvis denne ny dag mener glæden, hvad enten man levede og vågnede.

Drømme er vigtige, men vi lever i vores drømme, vi er mere vågne end vi tror, fordi vi kan se ovenover spejlet af vores virkelighed, det er fordi det er så lettere at tro på os selv når vi bare tænker på, når vi drømmer, fordi vi er fri når vi lytter til noget som aldrig døde, og det er inde i os.

Det er nytteløst at søge efter noget større end det, man aldrig vil finde. Ingen forfatter har fundet det, jo mere man prøver at skrive, at læse, at søge...
Ingen sanger har fundet den perfekte sang, ingen scientist eller det rigeste menneske af verden har fundet lykken... og hvorfor?

Fordi man kan aldrig finder lykken i hvad er ikke er perfekt... og vist skal der eksistere en ende for alle af os, vi er ikke perfekte, men vores tanker, vores drømme kommer fra stedet som vi ikke har besøgt, de er kommet fra en udødelig verden...
og måske...
uden at miste tilliden
uden at miste troskab
uden at miste bolden

Vi, en dag, på denne nye dag, må endelig række hvad ingen har rakt... et liv som aldrig ender... lykken af hvad er perfekt... os selv... tro på det... os selv.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 02/07-2006 02:06 af Anne Russel (ARussel) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 308 ord og lix-tallet er 17.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.