5Legen De Kaldte Hævn - 1. kapitel
Han trak jakken tæt op om ørerne og steg ud af bilen. Blæsten peb... [...]
Romaner
15 år siden
3Legen De Kaldte Hævn - Prolog
Novellen "Håb" er forhistorien til denne roman. · Man siger at fort... [...]
Romaner
15 år siden
14Arven
Dato 25/7 - 2023 kl. 01.12 · Larm overtog vagtrummets stilhed. · "Hv... [...]
Noveller
16 år siden
0Den Gule Erantis - Kapitel 11
Petersen satte kaffe over i sommerhusets lille køkken, mens Dalva... [...]
Romaner
16 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Martin T. Svolgart (f. 1979)
Sometimes it's not the story which tells the story. It's all the little glimpses.

The echoing words from a time long ago.

This time the roles were reversed. And the unrestrained part was out of place. For some reason, even after the pain had subsided to a dim but irritating throbbing in his head, he still refused to admit that this time he was the one who was afraid. At least to himself.

Carolyn seemed to look right through him, though, as she sat back on her heals and let her head fall back while letting out a loud scornful laugh which reverberated within the walls of the cold empty room.

Keelan laid his head back down on the floor, too tired from fighting the pains, and to dizzy to focus on anything.

Only one clear thought entered his mind before darkness once again dragged him back into the bliss of unconsciousness: The stars hadn't been out that night she had been snatched form his arms by the demon. No wonder no lucky star was shining on him now ... Only her vengeance.


Skriv kommentar

Teksten er publiceret 13/09-2007 21:21 af Martin T. Svolgart (HTHS) og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.