1Efterlysning
hvor er de dog de to fødder · de forlod mig som uforenelige rødder · ... [...]
Digte
10 år siden
0Du og jeg
Sidder og lytter til franske · hviskende romantiske sange, · erkende... [...]
Digte
12 år siden
0Hvor er det svært
Hvor er det svært, · og dog ganske enkelt, · og dog så svært! · Ville s... [...]
Digte
12 år siden
0Fik nået dagens indhold
Dagslyset dæmpes så sagte så sagte · en stjerne klistres · på himlen... [...]
Digte
13 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Bjarne Willingshøj (f. 1945)

Det er svært at være menneske!
Det er svært ikke at tro på aftaler!
Det er svært og kan være mentalt hårdt når aftaler ikke overholdes!
Det er svært at tage en beslutning som kan ramme personer man elsker!
Det er svært at gennemføre en følelsesladet beslutning, selv om den er det bedste for alle!
Det er svært at fornemme at mennesker man tror kender en vender sig mod en!
Det er svært at erkende at det gamle liv ikke kan køre delvis videre!
Det er svært at acceptere at der tilsyneladende kun findes en mulighed, når man ønsker flere!
Det er svært at acceptere at fortid bør undertrykkes for at skabe en ny fremtid!

Det er umuligt at gennemføre nogen ting uden troen og håbet på en ny fremtid!

Håbet om at fremtidige aftaler overholdes!
Håbet om at undgå mentale nedture!
Håbet om at personer man elsker, altid vil være der!
Håbet om at svære beslutninger kan undgås!
Håbet om at de mennesker man kender, altid vil være der!
Håbet om at det nye liv altid vil være der!
Håbet om at der fremover er flere muligheder!
Håbet om at livsglæden altid vil spire i krop og sjæl!

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 08/01-2009 11:13 af Bjarne Willingshøj (willing) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.