1Nax'ni stammen
"Oppe i bjergene lever nogle onde og grusomme væsner, de ligner m... [...]
Fantasy
11 år siden
3Lys i mørket
Træder op fra Nørreport station, sneen slår mig i ansigt. Kigger ... [...]
Noveller
11 år siden
2Ungdom
Tag et liv · Træf et valg · Hvad skal det bruges til? · Sådan kort fort... [...]
Digte
12 år siden
0Morgen
Solen står op · Det samme hver dag · Hanen hørers · Putter mig i fjer... [...]
Digte
12 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Frederik Fornitz (f. 1990)

Skræv er det ikke bare en ræv der står på ski?
Hvis ski står først og ræv sidst og i glemmes.
Den rød hårede pige rider på en ræv, dækker sit røde skræv.
Ser man en rød røv ellers hendes røde skræv når man er på trav.
Eller skal man stå på ski, eller betyder det overhovedet noget.
Kan man ikke gå i trav se en rød ræv med et rødt skræv.
Men må bare ikke tage fejl af en rævs skræv, skræv der ridder på en ræv.

Grønhandleren handler grønsager, men frugt handles der også.
Hvad skal han sige til pigen med det røde skæv, der rider på ræven med ski på fødderne, som vil have meloner, men han vil give hende banan!
Men det sker han rammer forkert, ikke hendes røde skræv, men op i en ræv.
Det kommer til at gøre ondt i mands mave.

En bager bager brød om natten og boller om dagen.
Men hvem skulle vide når han siger til en pige med et rødt skræv på røde ræv, at han ville bolle i bolledejen.
Ræven bider i hans boller. Så fuck ikke med en rød håret pige, med et rødt skræv, der rider på en rød ræv med ski på sine fødder.
For ræv er skræv med ski.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 22/11-2009 13:05 af Frederik Fornitz (fornitz) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.