3Jeg eksistere bare lige her
Jeg eksistere bare i det her rum. · Uden egentligt at vide hvorfor.... [...]
Digte
10 år siden
2Min største frygt
Min største frygt er ikke en ting. · Min største frygt er ikke et v... [...]
Digte
10 år siden
2Du er min far, jeg er din datter
Du er min far, · Jeg er din datter. · Hvordan kunne du ikke beskytte ... [...]
Digte
11 år siden
7Forelskelset i en ide om kærlighed
Jeg var forelsket i en ide om kærlighed. · Og du fik mig til at tro... [...]
Digte
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Christina Larsen (f. 1991)
Jeg sidder på en gammel kælk og bakken er glat som is, det går kun en vej - ned.
Selvom jeg hopper af kælken så er det umuligt at komme op af bakken.
Mine sko glider og jeg falder hårdt mod jorden.
Slaget slår mig ud hver gang.
Forfatterbemærkninger
Vinter og psykisk nedtur er grunden til denne tekst.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 27/09-2012 19:20 af Christina Larsen (Chrisbl) og er kategoriseret under Aforismer og gruk.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.