2Flyfunktion
Flyfunktion · Intet net · der forpligter · og strammer · sig om en · Alt er... [...]
Digte · støj, rejse, social mobilitet
6 år siden
2Hængerøv
Man skal gøre sig umage · Gøre noget: · Leve · Elske · Rejse · Give · Ellers ... [...]
Digte · livet
6 år siden
2Miami Beach
Sensommer · i afdanket baglokale · Miami Beach · og pompøse palmer · på p... [...]
Digte · sensommer
6 år siden
2Er du sindssyg?
Havgus · Månegrus · Galopperende galskab · i endeløse skove · og kviksand... [...]
Digte · galskab
6 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Søren Lindal (f. 1974)
Hvad skal vi med 2 millioner applikationer?
Hvad skal vi med online-re-relationer?
Sociale netværk, gear og grej?
Når vi i virkeligheden har os, dig og mig.

Kig op og se hvor du går.
Der er en virkelig verden, som ingen app helt forstår.
Giv slip og sug den rene luft ind.
Gør dig fri og ta' din varme hånd i min.

Hvad skal vi med opdaterede opdateringer?
Hvad skal vi med likes og kommentar-socialiseringer?
Sharing, retweeting og hele tiden på?
Når vi i virkeligheden sammen ud i verden kan gå.

Kig frem og se hvad du får.
Der er en virkelig verden, som intet medie helt forstår.
Riv dig løs og mærk verden omkring dig.
Find mere tid og plads til os, dig og mig.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 16/01-2013 19:38 af Søren Lindal og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.