7Tatovering
du sidder lige · der · på indersiden · af mit venstre · øjenlåg · som en in... [...]
Digte
6 år siden
11Den onde historik
der kommer stadig lidt af din sæd ud af mig · som en provokerende d... [...]
Digte
6 år siden
9ToTo
helt bevidst · lukker jeg dig ind · igen · fordi et knust hjerte · bare e... [...]
Digte
7 år siden
3Mano nella mano finale
og han klemte hendes hånd · fuld af noget · hun ikke forstod · hendes h... [...]
Digte
7 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Fiemus Hammerum (f. 1968)
Der er blod i mine trusser. Meget lidt men nok til at give mig angstens bankende hjerte. Jeg ved at det går galt igen. Turen til lægen videre til sygehuset. Lægen forsøger at spille medfølende mens han scanner mit hemmelige indre. Der er ikke mere liv. Det har været stoppet længe.

Han siger at jeg bare skal tage hjem og lade naturen gå sin gang. Desorienteret gør jeg som han siger. Har ikke kræfter til at modargumentere men føler at det er helt forkert. Hvorfor beholder de mig ikke...putter mig i narkose?

Arriverer til et smerte helvede. Alt inde i mig er kaskader af brændende knibende rivende flående spidse syle som hiver og borer.

Propper mig med painkillers...føler en aftagen som hindrer mig i at hoppe ud af vinduet.

Morgen, et let løft. Mærker "noget" mellem benene, som en blød gummibold. Går på toilettet, "det" falder ned i kummen. Venter 3 timer med at trække ud. Mit lille døde foster, som en gummibold...har jeg skyllet ud som et stykke brugt toiletpapir.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 04/06-2013 20:38 af Fiemus Hammerum (FieMus) og er kategoriseret under Kortprosa.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.