0Fetish på Sjette
Jeg har besluttet mig for at jeg skal have en af de der fetishes · ... [...]
Digte · fetish, urin
5 år siden
4Sex som kunstform
Sex med mig er lidt en kunstform · Ikke nødvendigvis god kunst · Mere... [...]
Digte
5 år siden
2Dyreven i hedebølge
Jeg tror jeg har været nøgen de sidste 3 uger · Der er simpelthen f... [...]
Digte · dyr
5 år siden
4En Jærv På Udflugt
I dag slap der en jærv løs i kontoret, · Det opdagede vi fordi såda... [...]
Digte · stress, dyr, arbejde
5 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Anders Haue (f. 1989)
Til sagfører cand. Jur. H.P. Olsen

Jeg skriver til Dem efter at have læst Deres kronik i politikken. Jeg må indrømme, at jeg fandt det yderst interessant, hvordan De beskrev den moderne mand som underdanig til den moderne kvinde og hvordan disse mønstre må konfronteres, hvis ægteskabet ikke skal ende i utroskab eller endda skilsmisse. Det De skrev, var noget jeg tog til mig. På det seneste er der nemlig opstået nogle gnidninger imellem min Hustru og jeg. Skønt hun er et blidt væsen, kan hun til tider være ubarmhjertig. Ofte tiltaler hun mig, som var jeg et barn. Har jeg for eksempel ikke spist hele min madpakke, kan hun godt finde på at give mig stuearrest også selvom hendes bogklub er på besøg. Forleden dag, efter jeg havde glemt min madpakke hjemme på køkkenbordet, fik hun mig til at gå i dametøj og efterfølgende tisse i bukserne imens hendes veninder og vores børn så på. Jeg tænke om De, med Deres erfaring som skilsmisse advokat, kunne belyse for mig om det ville være at lyve, hvis jeg nu bare smed min madpakke ud inden jeg tog hjem fra arbejde?

Med venlig hilsen
C. Henriksen

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 25/05-2014 23:40 af Anders Haue (Milgram) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 196 ord og lix-tallet er 34.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.