Sicillia


9 år siden 1 kommentar Kortprosa gys erotik drengedrømme

6Uden titel
Farfar gik fra jernindustri til silkeskærme · Farfar gik op i sømme... [...]
Digte
8 år siden
4Sindet Himmelvendt
Bare lidt solskin · Rart med god modpol til · At slippe endnu en depr... [...]
Rim og vers · tidens gang, drømme, sommer
8 år siden
3Onomatopoietikon
Er bedrevidende min skal, er uvidenhed min æggehvide · Er arrogant ... [...]
Rim og vers · æg, rim
8 år siden
3Plagiat?
Jeg fik mit hovedtjek · af en jumbojet · Det var ikke let · men det er ... [...]
Rim og vers · krise
8 år siden
7Summa Cum Laude(r)
En sælsomt sjælerig spænding · mellem menneskene · De elskendes læsbe... [...]
Rim og vers · spænding, haveliv
9 år siden
2Så uvirkelig en skønhed
Uh du' lækker · Hvis du nu glemmer · Vil jeg sku fortæl' dig · Igen og ... [...]
Rim og vers · skønhed, ordleg, dagdrømme
9 år siden
2Ode til en moder (C.W. Indian Summer)
Vi · Er kød og blod · Vi · Havde · Den dag · Døden stod · Og vi blot fniste · M... [...]
Rim og vers · lykke, familie
9 år siden
1Andre Mennesker
En sms til mig selv sendt da jeg kom hjem i seng klokken 5 · ved go... [...]
Rim og vers · tidens gang, kulturdebat, mennesker
9 år siden
3Keep A Deadline, Even Lying Dead
"Keep a deadline" · Siger jeg til mig selv · Når jeg er bagefter med ... [...]
Rim og vers · ungdom, relationer, forfatter
9 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Sebastian Winkler (f. 1993)
Lynet buldrede som sendt ud af en gyserfilm. For et kort sekund stod det snehvide palæ illumineret imod natten. I næste nu stod kun et to lys tilbage, det ene et soveværelse. Beskyttet bag bløde tæpper, lå en skønhed trøstesløst i søvne. Et mareridt?

Hendes opalblå spidser flød ned over hendes bare skuldre. Hendes loft lyst op af en stadig spillende computer, der netop gled ned af hendes skød.

I hendes drømme; et rum ikke ulig hendes eget, i en tilstand hun kunne kende. Hendes computer afspillede en hende en film om en mand, sensibel og galant af udseende. Hun stod pludselig på et torv i Italien, manden kyssede hende, med sitrende læber. Hendes hår rejste sig på hendes hoved og dunene på hendes arme dirrede. Et elektrisk bølgeslag løb ned af hendes nydeligt prydede rygsølje.

Der er ingen tvivl om hvordan aftenen ville foregå. Store blå øjne med et spændt fokus fældede intenst frække tanke i hendes nydelses center. Dragende smuk, som en nymfe lokkede hun ham fra trappen direkte ind i hendes stue. Hvor hun på balletben, agil slyngede sig om hans hals. Og landede ligeledes let et kærligt kys på hans mund. Da deres munde mødtes bar han hende ved balderne, til en rød divan. Elskovsspiret stødte mod hendes hofter, og følelsen forbandt øjeblikkelig deres tanker. Deres overlæber og underlæber splittedes et sekund i et smil, hvorefter de hver mødtes i endnu euforiserende kys.
   Han slap hende så hendes numse langsommeligt glider mod divanens spændte færdige fjedre. Hun lyste op i hendes gråblå øjne. Og hun bed sig forventningsfuldt i læben. Hun følte en frigørelse fra alt omkring sig, da hans kærtegn kærkomment opslugte hendes opmærksomhed. Hans løftede sin højre fod mod hendes sæde, og fortalte implicit at han ønskede hun lænede sig tilbage. Hun var i fuldstændige forgabelse, og fjernede hendes bukser hurtigt.

Hvis Sluggi-trussernes usexede betoning ikke var nok af en indikator, skreg lokalets rodede tilstand i hvert fald at hun ikke havde regnet med at få gæster med hjem. Hun fandt hele episoden endnu frækkere af den tanke, at hendes lyst til at kysse ham, overvandt al konventionel forfængelighed. De overraskede begge hinanden med de uforudsete udskejelser. Efter en 5 sekunders diskret afsøgning af lokalet, følte hun sig mere klar end nogensinde før. I hans blik fandt hun en nydelse der flammede op i hende. Hun slangede sig veltilfreds i små spasmer, som lysten flød igennem hendes krop. Hendes frie hænder lagde sig mod hans bryst, og greb ham under armen for at fører ham tæt ind til et kys.

Pludselig er hun alene med et tændt fjersyn buldrende, på skærmen en kvinde indelukket i et himmelblåt rum. Passionerede hvin og grin, slipper fra hende, korthåret og nøgen, en månestråle rammer hendes bare bryster hvorfra opalblå hår bryder frem. Hendes positur krumbøjes som rygsøjlen strejkes og benene spændes. Udad fjernsynet springer en febrilsk varulv, og springer frem imod hende. Tæppet skrider. Gulvbrædderne ridses af pink klør. Løber igennem et glasbord. Glasskår flyver. Sengekanten. Hendes ben. Hendes bryst.

Hendes skrig mødte ikke andet end et forvirret vip med hovedet. Den lille perserkat, slap et kort miav, inden den hoppede ned af sengen. Fra arbejdsværelset ved siden af hørtes en italiensk mandestemme.

"Are you okay? Sicilia, I heard a scream?", lød det som han stak hovedet ind I soveværelset, "Just a nightmare, going back to sleep"

Han sendte hende et luftkys og gik.
Forfatterbemærkninger
En censureret udgave, da erotik ikke må lægges på Fyldepennen.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 24/03-2015 20:58 af Sebastian Winkler (Aeio) og er kategoriseret under Kortprosa.
Teksten er på 567 ord og lix-tallet er 36.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.