14. himmelfødselsdag
Kære André Kære søn · Hjertelig tillykke med din 4. himmelfødselsda... [...]
Digte
4 år siden
23 års dagen
Kære André · 3 år uden dig... · med søvnløse nætter · tårer... · så uende... [...]
Digte · sorg, savn
5 år siden
2Kyndelmissedagen
Jeg har ventet på dagen · hvor foråret er i sigte · trods sne og isne... [...]
Rim og vers · forår
5 år siden
4De første vintergækker
Jeg så de første vintergækker i dag · de vajrede stolt med de hvide... [...]
Digte
5 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Jytte Black (f. 1963)
Kære bror Jan
I dag er det en måned siden du sov stille ind, d. 29. marts 2015.
Du ligger nu på det fine gravsted på Karup kirkegård med din gravsten.
Allerøverst på gravstenen står der OZ7jan, fordi det var dit kaldenavn som radioamatør, din interesse som du gik op i med ild og sjæl, og hvor du brugte mange timer på at tale med andre radioamatører. Det berigede dit liv rigtig meget.
Du ringede tit og fortalte vidt og bredt om dit liv, og især om de radioamatører du talte med.
Jeg tænder dette lys til minde om dig.
Hvil i fred kære bror.
Kærlig hilsen din søster Jytte
Forfatterbemærkninger
Jeg har idag tændt et lys på mindet.dk for min bror der døde d. 29. marts 2015 og da komme disse ord/minder frem om ham.http://www.mindet....-lys#light-263651

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 29/04-2015 01:11 af Jytte Black (Lilla Blomst) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 110 ord og lix-tallet er 24.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.