6Hvor blev han af?
De sidste mange dage · Har været et mareridt. · Hvor blev den mand af... [...]
Digte · storm, erkendelse, alene
8 år siden
5Du var en tilfældighed
Det var nu egentligt lidt en tilfældighed, at du dukkede op. · Ja, ... [...]
Blandede tekster · minder, virkelighed, lykke
8 år siden
7Det gør ondt
Det gør ondt · helt ind i hjertet · men du ignorer det · du siger, at a... [...]
Digte · ensomhed, erkendelse, følelser
8 år siden
4En kvindes tilståelse
"Hvad er det pinligste du har prøvet?" Spurgte Stinna med mad i m... [...]
Kortprosa · virkelighed, mennesker
8 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Camilla Vibholm Kjeldsen (f. 1994)
Jeg ligger her i mørket, og vrider tankerne om dig.
Tankerne så tunge, at mit skrøbelige hjerte knap kan bære dem.
Tankerne der passere nethinden, som en smuk kortfilm.
En kortfilm, med en smuk hovedperson.
Men du knuste det.
Knuste alt det, som du kunne have fået, men ikke fortjente.
Du knuste mig, os og dig.
Og tilbage står jeg, med rester fra det hjerte, der engang var dit.
Forfatterbemærkninger
En ældre sag, som nu fortjener lidt daglys. Jeg håber, at I vil tage godt imod min efterhånden ældre tekst, som er skrevet på oprindelige følelser, engang for længe siden.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 14/09-2015 21:45 af Camilla Vibholm Kjeldsen (VibholmKjeldsen) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 69 ord og lix-tallet er 25.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.