14. himmelfødselsdag
Kære André Kære søn · Hjertelig tillykke med din 4. himmelfødselsda... [...]
Digte
4 år siden
23 års dagen
Kære André · 3 år uden dig... · med søvnløse nætter · tårer... · så uende... [...]
Digte · sorg, savn
5 år siden
2Kyndelmissedagen
Jeg har ventet på dagen · hvor foråret er i sigte · trods sne og isne... [...]
Rim og vers · forår
5 år siden
4De første vintergækker
Jeg så de første vintergækker i dag · de vajrede stolt med de hvide... [...]
Digte
5 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Jytte Black (f. 1963)
Jeg er i dyb sorg og meget chokeret og knust over, at min kære elskede søn André har valgt at forlade livet.

Du ønskede ikke at være her mere, din psyke kunne ikke mere.

Du ringede i går aftes(5/4) og spurgte om du måtte komme forbi. Du kom og vi spiste mad sammen. Du fortalte, at du ikke vil leve mere. Det var så hårdt at høre. Jeg fortalte dig, at sådan skulle du ikke have det, og at vi alle elskede og holdt af dig og foreslog dig, at vi skulle tage på psykiatrisk skadestue.
Det gjorde vi, du blev indlagt natten over, sagde skadestuen og så vil de se i morgen hvordan du havde det.
De udskrev ham igen i formiddags, da de ikke mente han var syg nok, i forhold til de andre meget syge indlagte.
Kl. 18 kom politiet og fortalte, at du havde forladt livet kl. 15.30.
Jeg er uforståeligt for mig, at du ikke er her mere.
Du er nu hos Gud i himlen.
Jeg begynder at græde igen..."
Forfatterbemærkninger
Min kære elskede søn André på 23 år valgte at springe ud fra Vor Frelsers kirke d. 6. april. Psykologen jeg talte med, sagde at han måske havde valgt denne kirke, fordi han troede han vil blive frelst. Jeg kommer aldrig til at vide det...

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 10/04-2016 18:14 af Jytte Black (Lilla Blomst) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 177 ord og lix-tallet er 24.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.