2De nye Bonnie og Clyde
Lige en beskrivelse af en MEGET virkelighedstro drøm jeg havde i ... [...]
Smilebåndet
8 år siden
0Julen hun ikke kunne glemme
En herlig og spændende, samt måske en smule uhyggelig jule beretn... [...]
Blandede tekster
10 år siden
6Livet´s dag
Jeg går og brygger på en sang, · den er dog ej så særlig lang. · Men ... [...]
Digte
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Dan Andersen (f. 1978)
Lige en beskrivelse af en MEGET virkelighedstro drøm jeg havde i nat - håber nogle kan tyde hvad den ville sige mig?

En ren Bonnie og Clyde - amerikansk-tilstands-drøm...

Jeg er til fødselsdag om en uge fra nu, nærmere betegnet fredag d. 6/5 - 2016.

Pludselig alt imens at jeg er ude at gå en tur med hele familien ( Lokation - Grene Sande v. Billund. ) Tikker der en sms ind på min mobil.

Den er fra en kvindelig bekendt jeg har, kort og godt står der følgende: HJÆLP MIG???

Jeg svarer retur: Hvad er der galt/sket, jeg er til fødselsdag og ude at gå i Grene Sande.

Hendes svar: Jeg henter dig, er 3 minutter fra dig, kører i min kærestes Bmw - Jeg er virkelig på skideren...

Hun Ankommer til stedet og jeg sætter mig ind i bilen - så lader hun bomben falde.

Hun siger:

Du ved min kæreste og jeg har købt hus, som vi er igang med at renovere, har det sidste tid ikke kunne se mig ud af det til sidst økonomisk. Så jeg har valgt at skride til yderligheder og gøre mig kriminel.

Har valgt at lave et væbnet røveri imod Super-Brugsen & Apoteket i Billund, undervejs er jeg smadret ind i siden på en politibil, så jeg har virkelig brug for hjælp. Hvad gør vi?

Mit svar: Vi kører først til Kolding, jeg ligger inde med flere sværd-daggerter og knive da jeg har min blankvåbe-tilladelse. Derpå køre vi syd-over, jeg har et par bekendte som kan hjælpe os med falske nummerplader samt identitet, så køører vi længere sydpå, så kan vi lave et par røverier af tankstationer undervejs.

Derefter vågner jeg op, men så virkelig som drømmen var, tjekker jeg først min tlf/mobil for smsér, men selvfølgelig er der ikke nogen.


Hvad kan denné drøm mon betyde???

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 28/04-2016 09:20 af Dan Andersen (DalleValle1978) og er kategoriseret under Smilebåndet.
Teksten er på 304 ord og lix-tallet er 26.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.