Bare lyt


7 år siden 5 kommentarer Digte ensomhed stum hjælp i livet

7Indblik
Rør mig, så jeg føler din interesse · Mærk mig, med uudtalt kærligh... [...]
Digte
5 år siden
2Livets ideologi
Alt hvad andre ser, kan aldrig måles, med hvad du indeholder · I mi... [...]
Digte
5 år siden
6Mistet forelskelse
En ting er at gå fra hinanden, men bare at miste sin forelskelse,... [...]
Digte
5 år siden
2Gløden
Hvor blev den af? Den nyfundne glød... · Det er så smertefuldt at m... [...]
Digte
5 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Camilla Klint Jensen (f. 1986)
Lad være med at gå. Snak med mig, jeg siger jo noget, en masse.
Alle mine lydløse ord flyder rundt i rummet.
Du må ikke blive sur, jeg kan jo ikke gøre for at jeg fylder så meget.
Jeg ved godt at din vrede ikke varer ved, men den stresser.
Jeg bliver siddende, så bliv.
Jeg ville ønske jeg kunne lade tårerne falde,
men de bliver forkerte når du er her.
Alt er forkert ved mig.
Men det er okay, så længe du hører på mig,
lytter, til alle ordene, også dem der ikke har nogen lyd.
Bare jeg kunne skrige.
Ikke nu, men når du ikke er her, så ville der være lyd.
Ikke denne her larmende stilhed.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 15/10-2016 05:28 af Camilla Klint Jensen (Genie) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 119 ord og lix-tallet er 17.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.