Soeger efter sommeren til at blive lykkelig


21 år siden 0 kommentarer Essays

0Tidens evige charade
Hvad er det? · der følger ikke nogen · men alle, ALLE følger den? · TID... [...]
Digte
5 år siden
2Udover lunden jeg har aldrig gaaet
Udover det hele · Jeg tror paa at du venter paa mig... · Udover alle ... [...]
Digte
5 år siden
4Ingen gik saa langt
Pludselig · Jeg vil gerne gaa ud over alt stof · At opnaa noget hvor ... [...]
Digte
7 år siden
8Paradoks
Idag skal aldrig være idag igen · Men · Imorgen · ALTID · Er anden dag...
Digte
7 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Anne Russel (f. 1980)
Paa en strand, sommeren havde blevet havet til et varm og mild vand.
Mange mennesker kom fra fjerne steder, soeger efter et oejeblik paa solen. Dag efter dag, stemmer langs stranden og gader... taler om deres lykke, hvilken fyldte helt sted.
Men, naar solen var gaet, og vinden startede med at blaese koldt omkring stranden, stemmer blev stille...
Mennesker gik vaek ligesom solen, og stedet blev tom og trist.
Men nogle mennesker som boede der i den lille by, vil stadig gaa gennem den strand og gader.
Og synes jeg hvis de vil gaa videre hoerer ekko fra lykkelige stemmer at solen bragte en gang.
Eller, maaske det ekko eksiste ikke...
Mennesker kan ikke hoere stemmer fra fortid...
Hvis de kunne hoere paa den, sommerens glaede ville ikke forsvant, og dette mennesker der kom tilbage hjeme, ville huske deres egne lykke... og ville ikke have behov for at soege efter mere en sommer, til at blive lykkelige igen, ikke laengere.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 04/09-2002 00:51 af Anne Russel (ARussel) og er kategoriseret under Essays.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.