Why are we so alone, even with company?


5 år siden 1 kommentar Digte

2Tilbage til jorden
Dengang jeg kunne gå · var alting bare lidt mere i øjenhøjde. · Nu si... [...]
Digte · perspektiv
3 år siden
2Dissociation
Mens solen forsvinder · fra jordens syn, · forsvinder jeg selv · fra mi... [...]
Digte
3 år siden
3Det urørte
En konstant · i det ellers evige foranderlige. · Nogle gange · giver de... [...]
Digte
3 år siden
7Ensomhed
I ensomhedens grøft sidder vi skulder til skulder, · hver skjult ba... [...]
Digte
3 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Artemis Lock (f. 1991)
Du åbner døren og træder ud på det livløse sand. Det døde sand, som stirrer på dig med sine millioner af øjne.

Bag dig kommer dine venner imod dig. Smilende til dig på hver deres særprægede, beundrende og bedårende måde, som giver dig en følelse af glæde.

Bagerst ser du din bedste ven. Din sande ven, som kigger på dig med et glimt i øjet, der giver dig en følelse af helhed. Måske nærmere en tanke om helhed.

Sammen begiver i jer ud i natten for at se, høre og føle.
Men selvom tanken om helhed eksisterer, er der andet som ikke består.

Det er kun et spørgsmål om tid før du atter er alene. Minutter, timer, døgn.
Der vil du se klart, der vil du indse.
At du inderst inde, dybest i dit sind
altid vil være ensom.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 13/05-2019 14:57 af Artemis Lock (Wandering Star) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 139 ord og lix-tallet er 23.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.