1Israel i dag som i går
Jeremiah 31 - 31: Der kommer de dage, siger Herren, da jeg vil sl... [...]
Blandede tekster
15 dage siden
0Indien - ture ud i landet, afskedens time
Nu vidste vi med sikkerhed, at vores dage i Indien var talt. Vi o... [...]
Livshistorier
17 dage siden
1Indien - planer om fremtiden og et overfald
Planer om fremtiden · Efter jul og nytåret var over for anden gang,... [...]
Livshistorier
23 dage siden
2Påske og faste
Vi var kommet hen i april måned, luften flimrede for varme. Den s... [...]
Blandede tekster
1 måned, 2 dage siden

Puls: 47,6

Publiceret: 12
Afgivet: 28
Modtaget: 19
Inge Erhard (f. 1941)
I dag ryddede jeg op i rengøring skabet. Derved fandt jeg et stykke stof med håndaftrykke på. Jeg vidste med det samme hvad det var, det havde jeg fået til afsked af børnene i Moral hjemmet i Singapore, efter jeg var kommet og gået et par år som frivillig medhjælper for handikappede børn og unge mennesker.
Jeg trykkede stoffet mod mit hjerte og takkede for den tid jeg fik lov til at have der. Der skete mange ting til det bedre, ikke fordi jeg og andre gik der, men fordi det var velsignet. Derfor var det også noget af det bedste, jeg fik lov til at arbejde med uden for mit eget hjem.
Ved middagsmaden foldede jeg mine hænder og bad til at under og mirakler ville ske i fremtiden, for dem som er meget svært handikappede. Min mand hentede posten, der var et kort fra en ukendt person Franziska med et bibelvers fra Esaja 29- 18 og 19:
På den dag skal de døve høre hvad der står i bogen, og de blinde øjne se trods mulm og mørke. De hjælpeløse skal glæde sig over Herren og juble over Israels hellige.
Ret overraket læste jeg disse ord og undrede mig over hvem denne person var.
Mit største ønske er at se det umulige ske i min livstid, derfor vil jeg bede denne bøn regelmæssigt fra i dag.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 18/11-2020 20:55 af Inge Erhard (Inghard) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 228 ord og lix-tallet er 33.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.