4Bjørne mor: hvem har sovet i sengen
Må havde tabt min hjerne · i din verden altså · Du uopnåelige · dig jeg... [...]
Digte · samvittighed, utro igen
10 dage siden
4En mindre
Du siger du vil mig · Du frier til mig · Hvis det er noget jeg ønsker... [...]
Digte · hjertet, utroskab, løgne
18 dage siden
5Værdsat
Begår jeg en fejl · Eller gør jeg det rette · Det er ikke til · At sige... [...]
Digte · tryghed, samliv, egoisme
24 dage siden
5Ægte og uægte nitter
Hvorfor behandler nitter andre · Som nitter · Naturligvis for ikke fr... [...]
Digte · psykisk vold, ærlighed
29 dage siden

Puls: 28,8

Publiceret: 10
Afgivet: 10
Modtaget: 35
Sys Høj (f. 1966)
JEg slettede lige min tekst, fordi fyldepennen ikke ville godkende min rettelse af den.
Jeg ved ikke om jeg er købt eller solgt om jeg bliver efterladt igen, men tror det ikke.
Jeg har underskrevet et dokument og frigivet min søn og afsagt min myndighed over ham der ved og håber det er ham der får sin ret og jeg ikke har gjort forkert med det her, selv om jeg rent faktisk gav ret i den løgnagtige underretning der er skrevet om mig ved at gøre det.
Jeg har min gode ven, psykopaten eller hvad han er i baghånden, som sidste sikkerhed for min søn og det er rart at vide. Selv om jeg rent faktisk engang til frigiver min søn på andres lykke og fromme og uden jeg har noget at skulle havde sagt på en anden vis.
Psykopaten er skyld i jeg har overlevet januar måned og alt det frygtelige der er sket der i mit liv. Og i december tog jeg turen i afgrunden alene og det har gjort noget ved mig og gjort mig stærk og med en tro på jeg kan klare det her selv om jeg ikke har nogen lyst til det på den måde jeg har gjort det.
Hvis jeg skal bruge min vens hjælp og tingene tager til og de sender min søn på institution og ikke i egen bolig, så må jeg lære hans eks og hendes søn at kende, da det bliver sammen med dem. Så det er næste skridt for mig.
Og har bedt han bliver frigivet om ½ år når han bliver 18 år...

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 22/01-2021 02:19 af Sys Høj (Forårsglad) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 266 ord og lix-tallet er 32.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.