4Et øjeblik
Et øjeblik første gang vi ser. · et øjeblik de første skridt vi tag... [...]
Rim og vers · tanker, udnyt livet, stemning
13 dage siden
2Jobansøgning
Bo sidder på sit lille kontor , hans computer brummer, under det ... [...]
Noveller · søvnløs, håbløshed, psykisk sårbarhed
1 måned siden
2Krydderi
tasken pakkes, bilen startes · bide i læben, våd i trussen. · moteren... [...]
Blandede tekster · grænser, kys, sex
1 måned, 13 dage siden
5Min lille sorte ven
Du er altid ved min side. · Du er min bedste ven, men også min være... [...]
Blandede tekster · indre konflikt, dag, afhængighed
1 måned, 14 dage siden

Puls: 47,8

Publiceret: 5
Afgivet: 31
Modtaget: 14
Maria Louise S. Jensen (f. 1982)
I morgen.
Du står kigger på mig i din gyldne indpakning, jeg ved du ikke er sund for mig.
Men dine bobler, din smag kan, jeg ikke modstå.
Du sætter på mine sideben, men jeg prøver at skubbe dig fra mig.
Du siger til mig du, kan bare lade mig være, jeg buret lade være og kigger væk, men din indpakning lokker mig, bare denne ene gang.
I morgen lover jeg mig selv at holde mig væk fra dig.
I morgen er lidt jeg træt, udskylning for at holde om dig, står mig nu nær.
Du fylder min tanker, mit sind, bare denne ene gang. jeg holder i morgen, lover jeg mig selv.
Dagen går, svag i knæ jeg er, lav på enig. Da tænker jeg at, jeg buret have dig i min hånd, jeg ved du ikke er sund, alligevel ønsker jeg du var, her hos mig nu endnu en stund.
Det er noget piv, du er et dyrt bekendtskab af have, du kommer sjælen en ad gangen ofte to når hygge trænger sig på.
Pssst... lader dine gyldne dråber fylde mit svælg. Lad dig brus give mig nye kræfter, til at fjerne trætheden i min krop, du styrker mig, lade mit hjerte slå en extra gang.
Åhh lad mig mærke dig energi, du kysser mine læber, kærtegner mig indvendig og fylder depoterne op.
Jeg buret forvist dig til et fjernt land, men du er over alt i mange, mange varianter.
Men du er ener over dem alle.
Forfatterbemærkninger
gid jeg ikke har mødt dig på min vej.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 26/01-2021 18:27 af Maria Louise S. Jensen (mlsj) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 249 ord og lix-tallet er 18.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.