1Flytte ind i Enheden
Flytte ind i Enheden. · Være eet med alt levende · og vide at alt e... [...]
Digte
12 år siden
3Lad os samarbejde
Har du tid, at høre på os? · Har du lyst at jobbe med os? · Har du ly... [...]
Digte
12 år siden
1Hvad træet fortalte
Hvorfor samarbejder I ikke? · Hvorfor spørger I os ikke til råds? · V... [...]
Digte
12 år siden
1I dette nu
I dette nu · Er tiden samlet · Fortiden og fremtiden · Er begge indeho... [...]
Digte
16 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Else Mortensen (f. 1953)
Se - jeg har udvalgt dig til at gøre min gerning. Se ikke på omstændighederne SE PÅ MIG! Omstændighederne er kun tilsyneladende, JEG ER.

Intet i dit liv er sket tilfældigt, - hver eneste ting - hver eneste situation - hvert eneste menneske - hver eneste omstændighed.

ALT er udvalgt af mig, - for at gøre dig fuldkommen - til at gøre den gerning. - Jeg har udvalgt dig til.FRYGT IKKE

Jeg går foran dig. - Jeg omslutter dig med min kærlighed. - Jeg går bagved dig!

Jeg ER, og du er udvalgt af mig. SE, jeg sætter dig foran en åben dør, som ingen kan lukke.

Mange vil kæmpe mod dig, mange vil prøve at overtale dig, men FRYGT IKKE.
Du går i beredte gerninger. Jeg HAR banet vejen. - ALT i dit liv har været en nødvendig forberedelse til den gerning. - Jeg NU fører dig ind i.

FRYGT IKKE, din løn vil blive såre stor.

FRYGT IKKE, sæt mig på prøve og se om ikke jeg åbner himmelens sluser og lader velsignelsen strømme ned over dig.

FRYGT IKKE - TRO KUN - JEG SVIGTER DIG ALDRIG - DU ER MIN.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 24/11-2002 19:21 af Else Mortensen (Else-M) og er kategoriseret under Essays.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.