1Israel i dag som i går
Jeremiah 31 - 31: Der kommer de dage, siger Herren, da jeg vil sl... [...]
Blandede tekster
19 dage siden
0Indien - ture ud i landet, afskedens time
Nu vidste vi med sikkerhed, at vores dage i Indien var talt. Vi o... [...]
Livshistorier
21 dage siden
1Indien - planer om fremtiden og et overfald
Planer om fremtiden · Efter jul og nytåret var over for anden gang,... [...]
Livshistorier
27 dage siden
2Påske og faste
Vi var kommet hen i april måned, luften flimrede for varme. Den s... [...]
Blandede tekster
1 måned, 6 dage siden
1Indien Kashmir og Butan
Børnene og jeg rejste til Kashmir i to måneder i den varme tid, d... [...]
Livshistorier
1 måned, 15 dage siden

Puls: 51,1

Publiceret: 12
Afgivet: 28
Modtaget: 19
Inge Erhard (f. 1941)
Erich von Daniken fra Berner Oberland her i Svejts, er en stor tilhænger af det, videnskaben ikke rigtig kan forklare. Han har skrevet 46 bøger om temaet kæmper og levende væsner i verdensrummet. Han er derved blevet verdensberømt og har tjent millioner på det. I dag med 89 år rejser han stadigvæk rundt i verden med turister grupper og viser dem usædvanlige ting, som man ikke kan forklare.

Uden tvivl har kæmper eksisteret.
I Mosebogen 6 og Judas brevet 1 - 6.
Da Lucifer faldt, tog han en tredje del af englene med sig. Der var rebellion i himlen. Lucifer blev smidt ud og hans navn ændredes til satan. Indtil Jesus døde på krydset, havde han stadigvæk adgang til Guds trone, det ser man i Jobs bog 1 kapitel. I dag har han kun indflydelse på jorden og i verdensrummet. Ved Jesus anden komme, vil han blive bundet tusind år, for derefter at blive sat fri for kort tid. I denne korte tid vil han gøre sit bedste til at få nationerne samlet til krig igen. Derefter bliver han fængslet for altid. Åbenbaring 20 - 7.

De faldne engle var Guds sønner, det er beskrevet i bogen Job kapitel 1. At avle med menneskedøtre var højst sandsynlig et forsøg på at få menneskeslægten fordærvet. Det lykkedes næsten, for syndfloden blev resultatet. Kun Noah blev fundet værdig til at overleve. Gud begyndte så og sige forfra med alle levende væsener. Joshua og konge David dræbte senere hen også mange, derfor må det være sket igen.
4 Mose bog 13 - 33 beviser at kæmper også producerede kæmper. Efter det Israelske folk kom ud af Egypten skulle de have indtaget det lovede land Kanaan. Efter at have spioneret landet og set at det var befolket med kæmper, nægtede de det. Det resulterede i at de måtte vandre 40 år
rundt i Sinai. Den næste generation indtog landet,

Ned på jorden kom Guds sønner,
så at tage til giftemål sig lønner
menneskedøtre favre og skønne.
De befolkede det lovede land,
med kæmper store det er sandt.
De forbrød sig imod Guds bud,
og venter på dommedagen nu.
Forfatterbemærkninger
Tip in on you-tube: shoking truth of earth first inhabitants - are thise giants still among us.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 13/11-2023 12:42 af Inge Erhard (Inghard) og er kategoriseret under Blandede tekster.
Teksten er på 354 ord og lix-tallet er 30.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.