Opslagstavlen · Skrivegruppe Midtjylland

16 svar
Senest opdateret 5 år siden · 3 bruger(e) deltager
6 år siden

Hej!
Jeg søger en skrivegruppe, gerne i området Ans-Kjellerup-Bjerringbro-Silkeborg området. Søger andre skrivende, der ønsker at mødes fysisk, fx en gang om måneden eller oftere, hvor vi læser hinandens tekster og giver hinanden feedback. Findes sådan en gruppe, eller er der folk her inde, der kunne tænke sig at være med til at oprette den?
Hilsen Kato, der hungrer efter skrivende kollegaer

6 år siden
6 år siden

Hejsa.
Jeg bor i Bjerringbro og går også med tanker om en skrivegruppe. Det kunne være rart at mødes med ligesindede og snakke, udveksle erfaringer og tekster osv. Hvor bor du?
Hilsen Line. :)

6 år siden
6 år siden
#2 Kato

Hej Line. Jeg bor i Iller ca 14 km fra Bjerringbro. Kender du flere skriveinteresserede i området?

6 år siden
6 år siden

Jeg slog en tråd op på facebook for et par dage siden angående skrivegruppe. Der er to damer som har svaret, en fra Hammel og en fra Silkeborg. Så jeg tror der er potentiale for noget.

6 år siden
6 år siden
#4 Kato

Det lyder super! Og du bor midt imellem os, hvis der også er en fra Hammel. Måske skulle vi bare finde en dato og et sted at mødes?

6 år siden
6 år siden

Det synes jeg vi skal. De to andre skriver at de også er interesserede i at finde en dato. De har vidst lidt skiftende arbejdstider, så det skal lige passe. Selv er jeg studerende, så det skulle ikke være noget problem.

Måske vi bare skulle smide nogle datoer på bordet, og så se om de to andre damer kan en af de dage? Jeg lægger gerne hus til her første gang. :)

Det skal lige nævnes at jeg altså endnu ikke har udgivet noget. Jeg har skrevet lidt noveller og digte som bare ligger. Nu er jeg så igang med min første roman indenfor genren high fantasy. Jeg har kontakt med et lille ny-startet forlag som er interesseret i min historie. Jeg har indtil nu skrevet knap 100 sider. :)

6 år siden
6 år siden
#6 Kato

Det lyder godt alt sammen. Jeg laver også et opslag på min facebook profil, hvis du synes. Ved ikke, om det er okay at være 5, eller om 10 er bedre? Jeg kan ikke mødes torsdage, ellers er jeg fleksibel. Vil du finde et tidspunkt, der også passer sammen med de andre?

6 år siden
6 år siden

Jeg tænker at vi nok ikke skal være alt for mange, hvis vi virkelig skal have noget ud af det, og hvis alle skal have tid og mulighed for både at læse op og give konstruktiv feedback. 10 lyder umiddelbart som lidt for mange, men på den anden side, hvis du kan finde nogle søde engagerede folk og vi kan få skabt os en god gruppe, så betyder antal måske alligevel ikke så meget. :)

For mig vil mandag være bedst, ikke hver uge, men måske en til to gange om måneden. Så har vi også mulighed for evt at komme med noget nyt.
Jeg skal prøve at se om jeg kan få aftalt en dag med de andre to. :)

6 år siden
6 år siden
#8 Kato

Mandage er fint for mig, og 1-2 gange om måneden er også fint. Jeg lader være med at finde andre i første omgang, så må vi se, om vi ønsker at blive flere.

6 år siden
6 år siden

Nårh, den ene af dem jeg snakker med på facebook arbejder aften og nat, og da jeg er studerende så tror jeg desværre det bliver svært at aftale noget fast med hende. Hun kan stort set kun formiddag/middag. :/ Jeg vil selvfølgelig ikke udelukke det og hun virker rigtig sød, men det er også surt at skulle vente meget længe på at få en aftale i hus. Hvis du har mulighed for det, så må du gerne se om du kan finde flere i området som kunne være interesserede. :)

6 år siden
6 år siden

Hej igen. Det kan godt blive et problem med de to andre, for de har begge meget skiftende arbejds tider, aften vagter osv. Men jeg er altså stadig interesseret i en skrivegruppe. Hvordan går det for dig mht til at finde andre..??

6 år siden
6 år siden
#11 Kato

Hej Line. Jeg har lavet et opslag på FB - du kan se det under Kari Tokvam, så kan vi måske kommunikere der i stedet for?

6 år siden
6 år siden
#12 Kato

Jeg har også lavet et opslag til uniteandwrite, et andet forfatternetværk på FB

6 år siden
6 år siden

Super, jeg finder dig på facebook. :)

6 år siden
5 år siden

Hej. Ved det er en lidt gammel tråd, men lykkedes det at få lavet en skrivegruppe? Jeg bor ikke langt fra Kjellerup og Bjerringbro og søger en skrivegruppe!

5 år siden
5 år siden
#15 Kato

Hej Miss JP!
Jeg synes du skulle prøve at kontakte LineG, der også var med i tråden her. Eller: Jeg beder hende finde dig her. Jeg er ikke rigtig med mere, og er i udlandet de næste par måneder.
Hilsen Kari

5 år siden
5 år siden

Super! Tak!

5 år siden

Besvar debattråd

Debatten Skrivegruppe Midtjylland er startet 30/01-2018 10:50 af Kato og er placeret under Opslagstavlen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

0Astronautens Poetik
3 dage siden · Tungnemt
0Løn er tabu
3 dage siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
7 dage siden · Tungnemt
5Dine største inspirationskilder?
17 dage siden · AnsuLa
2Digtteknikker: GAS-sætninger
1 måned, 6 dage siden · Tungnemt
4Dage med Ralf.
1 måned, 6 dage siden · MollyTrine
10Berøringsangst mht. kommentarer?
1 måned, 29 dage siden · David H
1Jeg søger en lille gruppe testlæser...
2 måneder, 10 dage siden · Kafkaesque
43Dagens DJ
2 måneder, 13 dage siden · Ansu
5Digtteknikker: undgå adjektiver
2 måneder, 14 dage siden · Tungnemt
25Digte
2 måneder, 17 dage siden · Tungnemt

Opslagstavlen

5God digital bogside
4 måneder, 20 dage siden · HamDenKorte
0Forfatter søges til Børnebogsuniver...
1 år, 6 måneder siden · Untitled
0Skrivegruppe!
1 år, 7 måneder siden · Clara de N
13Kunsten i fokus
2 år siden · belmindelig
0ups
2 år siden · Savanti
0En ulykke sker aldrig alene
2 år siden · MariaMolgaard
7Korrespondent
2 år siden · Dmitri Burdykin
4Skrivegruppe 45+
2 år siden · HeleneHK
3Psykoterapi
2 år siden · Anita A
6Skriveklub?
2 år siden · Andreas9000
1Copyright af navn
3 år siden · Kafkaesque