Fyldepennen · Sletning af profiler

3 svar
Senest opdateret 4 år siden · 3 bruger(e) deltager
4 år siden

Er der også andre herinde, som ærgrer sig, når andre sletter deres profiler?
Ikke at det er fedt med så mange inaktive, det er selvsagt, men når profilerne bliver slette, så slettes deres kommentarer også, og det ærgrer jeg mig sådan over. Det ser ikke specielt fedt ud, når man har læst en tekst og er spændt på andres kommentarer og opfattelser af teksten, og så er der blankt på blankt på blankt. Øv.
Men det er skam forståeligt nok. Jeg mener, hvis jeg slettede min profil, så ville jeg også have det bedst med, at mine gamle kommentarer ikke var der længere.
Eller hvad? Hvad tænker I andre om det?
Og hvad tror I er folks motivation for at slette sin profil? Er det fordi et forlag har tilbudt dem en udgivelse, men samtidig kræver at al tekst andre steder bliver fjernet? Eller er det bare manglende interesse? Hvad tror I andre?

4 år siden
4 år siden
#1

[Dette indlæg er fjernet grundet sletning af profil]

4 år siden
4 år siden

Jeg vil mene, at har man skrevet noget, enten det er tekster eller kommentarer så burde det blive stående, gerne anonymiseret. Bordet fanger.

Nåja, teksterne på personlig profil kan jeg godt forstå må fjernes, hvis man sletter sin profil. Men kommentarer til andres tekster burde ikke fjernes. Det er frustrerende, når man går ind på en af sine egne tekster, og gerne vil se nogle kommentarer som måske har betydet noget særligt for en, og så er de væk. Jeg mener, at når man har lagt en kommentar så tilhører den ikke mere en selv, men den som har fået den. Kommentarer er så at sige en gave, og den burde man ikke sådan bare lige kunne snuppe væk under næsen på en.

4 år siden
4 år siden

Det er interessant, Kåemer, for jeg oplever netop det samme. Jeg gik ind på en af mine egne tekster for nyligt for at lede efter en specifik kommentar, som jeg havde fundet brugbar, men den var væk pga slettet profil. Nøj, hvor jeg ærgrer mig, og synes selvfølgelig også at det er synd, at folk ikke havde mere brug for Fyldepennen.
Jeg kan egentlig godt lide din pointe om, at en kommentar er en gave, selvom jeg ikke selv havde tænkt det på den måde. Gad vide om Fyldepennen kunne lave en feature, sådan at man kunne krydse af, når man slettede sin profil, hvorvidt man vil lade sine kommentarer være...

4 år siden

Besvar debattråd

Debatten Sletning af profiler er startet 04/08-2019 23:45 af Natashia Hansen (NAHansen) og er placeret under Fyldepennen.

Log på for at skrive et indlæg i denne debat. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Seneste debatter

2Krimikonkurrence Leitura
15 timer siden · heksemutter
45Dagens DJ
4 dage siden · AnsuLa
4Digtteknikker: GAS-sætninger
10 dage siden · Tungnemt
7Digtteknikker: undgå adjektiver
10 dage siden · Tungnemt
7Dage med Ralf.
26 dage siden · David H
0Astronautens Poetik
1 måned, 2 dage siden · Tungnemt
0Løn er tabu
1 måned, 2 dage siden · sofiesverden
4Hvor blev digtene af?
1 måned, 6 dage siden · Tungnemt
5Dine største inspirationskilder?
1 måned, 15 dage siden · AnsuLa
10Berøringsangst mht. kommentarer?
2 måneder, 27 dage siden · David H
1Jeg søger en lille gruppe testlæser...
3 måneder, 9 dage siden · Kafkaesque

Fyldepennen

4Venne/følge liste.
11 måneder, 5 dage siden · Ansu
23Kommentarer
1 år, 3 måneder siden · Ansu
3Høj opløsning billed redigering
1 år, 6 måneder siden · switch
2Fyldepennen
1 år, 6 måneder siden · Ansu
4NATO
2 år siden · Engbo
2Datid og fortid
2 år siden · Filia
0Musik
2 år siden · Savanti
3Hvis du kunne vælge
2 år siden · Engbo
2Hvordan finder jeg gamle debatter o...
2 år siden · Eddie
1Internationalt
2 år siden · MerakiPLyhne
27Skal vi starte et skrive- fortællef...
2 år siden · Anniina