0Dust and snow...
Dust and snow my end is near, you cover me but cant cut me clear.... [...]
Digte
19 år siden
1Gruk og citater
"When youre infected with the sickness then the scars will always... [...]
Aforismer og gruk
19 år siden
0Tonight...
Tonight i had, a special dream, a dream of you, or so it seem. · I ... [...]
Digte
19 år siden
0Whats gone wrong
stupid tv commercials, appealing to our trust. · makeing us so brai... [...]
Digte
20 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Peter Petski (f. 1986)
"When youre infected with the sickness then the scars will always remain in you."

"Dont hunt for flaws in the struckture, seek for the will to repair them."

"Idealer er døde for manden uden sjæl."

"Betal en hjælper godt og vind hans venskab, betal ham dårligt og få hans fjenskab."

"Getting through life is like crawling up a big tree, you will fall before you reach the top."

"Tiden er samfundets våben, der truer os til at yde det maksimale."

"I believe that to get to the top you have to reach the bottom... does pills then keep you in the middle?"

"Lad ikke et godt grin gå dig forbi pga. andres holdning."

"Jeg støtter som alle jer andre udryddelsen af små sultne børn i afrika ved at gøre ingenting."

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 02/12-2004 00:31 af Peter Petski (Petzki) og er kategoriseret under Aforismer og gruk.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.