Jeg er ikke interesseret!


19 år siden 4 kommentarer Digte

1Dragerytteren - Kapitel 4
Prinsesse på afveje · Elvia så op mod trætoppene. Det var køligt i ... [...]
Fantasy
14 år siden
1Dragerytteren - Kapitel 3
Audiensen · Da solens første stråler ramte det dugvåde græs i gårdh... [...]
Fantasy
14 år siden
4Dragerytteren - Kapitel 2
Hemmeligheden · Hans øjne sved og røgen kradsede i hans lunger. Han... [...]
Fantasy
14 år siden
7Dragerytteren - Kapitel 1
Drageklanens sidste søn · Barnet var centrum for begivenhederne. De... [...]
Fantasy
14 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Louise Ness Nielsen (f. 1989)

Jeg er ikke interesseret i hvor mange mennesker der vil skrige, bløde og dø for Gud.
Jeg bare gerne kunne se min rose springe ud.

Jeg er ikke interesseret i hvor mange mennesker der vil skrige, bløde og dø for Allah
Jeg vil bare gerne se min rose springe ud.

Men jeg er interesseret i at holde krigerne, fra min have.
Og jeg er interesseret i at vise min rose for dem som er blevet kede af krig, Gud og Allah.

Jeg vil bare gerne vise dem at roser vokser bedst på fredet jord.

Forfatterbemærkninger
Digtet er mine følelser om hvor dumt jeg synes krig er...for min skyld må de geren bombe sig totalt synder og sammen, men de har så tralvt med at tænke på sig selv og vores gud at de glemmer at de ødelægger vores guds værk... det glemmer at det menneske de dræber er et guds el. Allahs barn. De glemmer at se på de små mirakler der sker omkring os og som vi springer væk med bomber... og det synes jeg en skam, men min mening er at de selv skal opdage det... om de så gør det, det er jo det.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 13/07-2005 01:34 af Louise Ness Nielsen (Zippo) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.