0Har du
Har du nogen sinde oplevet en glæde så stor, at du ønsker at dele... [...]
Blandede tekster
18 år siden
0Tanker om at elske!
Ved du, at jeg elsker dig? · Ved du, at jeg aldrig har elsket som j... [...]
Blandede tekster
18 år siden
8Jimmi
Tanker om en lillebror!! · Kan du huske året...? Året 1988, det var... [...]
Livshistorier
18 år siden
5Skæbnens ironi
Solen skinnede fra en skyfri himmel, da hun trådte ud på Hauser's... [...]
Kortprosa
19 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Pia E. Bengtson (f. 1970)

Ved du, at jeg elsker dig?

Ved du, at jeg aldrig har elsket som jeg elsker dig?
Ved du, at jeg altid har elsket dig, jeg gik blot og ventede på dig!?

Ved du, at det at elske dig, fylder mit liv med glæde, med lykke. Det fylder mit liv med stjerner og med regnbuer.
Ved du, at du er guldet for enden af regnbuen.
Ved du, at du har besat mit indre med dig, at mit indre er besat af dig?
Ved du, at du er min skytsengel?
Ved du, at du er mit et og alt?
Ved du, at have de følelser for dig som jeg har, er som et indre bål der aldrig dør ud, engang imellem er der kun gløder, men et smil fra dig, et blik fra dig, en berøring fra dig, får gløderne til at bryde i brand.

Ved du, at mit hjerte det brænder?
Ved du, at mit indre det brænder?
Ved du, at min sjæl den brænder?

Ved du, at jeg brænder for dig?

Ved du, at jeg elsker dig?

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 25/10-2005 22:35 af Pia E. Bengtson (PiaB) og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.