0Light Your Way
Hear me now and for all eternity · Nothing fancy -no complexity · You... [...]
Digte
16 år siden
2I try to understand
Sometimes I try to understand · how the world keeps spinning · Someti... [...]
Digte
16 år siden
0Brink of insanity
If there is a God he has sealed my doomed fate, · If there is a Dev... [...]
Digte
16 år siden
0Bring me the bill
I often feared that you were too sublime, · I always knew it all h... [...]
Digte
16 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Leif Westh (f. 1983)

If there is a God he has sealed my doomed fate,
If there is a Devil he has taken my identity!
All I ever see people do is ignore and hate,
I feel like freaking on the brink of insanity!!

The voice in my head tells me to go and obey.
I am in his power, his command is my will.
I'll make all the ignorant bastards pay!
Screams in the night, blood starts to spill!

In the night of despair there is only hate!
Their soldiers have gone, no one to defend.
It is finally time to set things straight,
everything will be calm in the silent end!

In the darkness of the night the hate controls.
I have finally lost the last of my humanity!
The Devil has given me my horrible tools.
Forever I will walk alone with my insanity...

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 04/11-2007 17:32 af Leif Westh (cyrez) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.