6Sølvermåne - Kapitel 2
Marek vendte sig for guderne ved hvilken gang. Det friske hø i ma... [...]
Fantasy
16 år siden
8Sølvermåne - Kapitel 1
Marek kastede sig, med den dødsforagt der nu engang kendetegner s... [...]
Fantasy
16 år siden
4Sølvermåne - Prolog
Undfanget i mørke, født i en verden af smerte, · skyldig fra første... [...]
Fantasy
16 år siden
10Silverflame
Den gør et eller andet ved mig... sangen altså. · Vækker tanker om ... [...]
Digte
16 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Michael F. Pedersen (f. 1969)

Den gør et eller andet ved mig... sangen altså.
Vækker tanker om en lille skat, en lillesøster som ikke helt var min.
Synker ned i en bitter sort suppe af usmagelig selvynk... savner hende.
Søger alligevel smerten, bliver mørk, blotter træk ved mig selv som jeg ikke bryder mig om.
Fem minutter og femten sekunder i helvede...
Kaos i mine tanker såvel som i teksten jeg skriver, aner ikke engang hvorfor.
Det var jo ikke meningen vel... Silver was meant to burn forever... For fanden da!
Repeat knappen er trykket ind, har hørt sangen gud ved hvor mange gange i træk.
Ved den har kørt en time og seksten minutter nu, regn dog selv efter!
Dit grin... Fuck, nu sidder jeg sgu og flæber. Dit grin lyste op i mit liv, lyste op i mange liv.
Ingen der kendte dig er længere i tvivl, de ved hvem du er.
Irriterer mig at resten af teksten passer som en handske med plads til kun fire fingre.
Venter tålmodigt imens sangen river i mine indvolde.
Ved godt jeg ikke er fair, har ikke lyst til at være fair...
Ved kun med sikkerhed at smerten hverken vil forsvinde eller blive mindre.
Men måske...
De rammer hver gang som en overraskelse, jeg undertrykker lysten til at grine højt.
Smiler igennem udtørrede tårer.
Alle de gode minder, minderne om dig brænder det sorte ud af mit sind, min Silverflame.
Tror ikke på at tiden læger alle sår.
Men måske...
Måske den kan ændre en anelse på forholdet imellem tårer og smil når du fylder mine tanker.
Sangen bærer jo ikke skylden... Millioner af små ting minder mig jo om dig.
Fem minutter og femten sekunders forløsning...
Min Silverflame.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 08/11-2007 20:53 af Michael F. Pedersen (sketch_U) og er kategoriseret under Digte.
Teksten er på 283 ord og lix-tallet er 20.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.