2Vieux-Lyon
Vognen glider op ad kabelbanen. Søren kigger ud på gamle, stejle ... [...]
Noveller
11 år siden
1Komplimenter
'Du er så smuk.' · 'Jeg kan slet ikke få nok af dig! du er så sød o... [...]
Noveller
11 år siden
1Solhverv - Kapitel 7
--- · 8. · --- · Ved aftensmaden bliver der ikke talt meget, og bornhol... [...]
Romaner
11 år siden
0Støvregn
1 · De står ved togstationen, hvor der kun er to spor og en billet-... [...]
Noveller
13 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Erik Olsen (f. 1989)
Og det regner og blæser udenfor, og man sidder indenfor, og man bliver hjemme hele dagen, og der er alligevel ikke noget man skal derude, og hvorfor blande sig med andre mennesker, og alle mennesker er da også så dumme og latterlige, og det er man også selv, og man bliver altid skuffet og træt og trist, og man siger "og" hele tiden, og det er et godt ord, for det binder sætningerne sammen, når man ikke kan binde noget som helst andet sammen i den her sindssyge verden.
   Og nu holdt man lige op med at sige "og" så meget, og det var ikke så godt, og man var lige ved at tænke lidt for meget, og det skal man helst ikke gøre, og man skal bare gøre noget.
   Og man går udenfor, og det regner og blæser.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 20/04-2008 11:19 af Erik Olsen og er kategoriseret under Kortprosa.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.