21De 12
Hendes far kaldte hende altid lille delfin, når han var hjemme. H... [...]
Fantasy
13 år siden
27Uden Ord
Før havde der været alt for mange ord, nu var der ingen tilbage. ... [...]
Noveller · storm
15 år siden
4Vampyr
Marmor hvide fingre glider over min hud. Hendes lysende øjne skin... [...]
Kortprosa
16 år siden
4Mordet blev aldrig opklaret
Jeg hører en lyd i skoven og vender mig om. · Der er hun igen. En h... [...]
Noveller
16 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Andrea Hvidtjørn (f. 1990)
Marmor hvide fingre glider over min hud. Hendes lysende øjne skinner gennem det sorte hår som månen gennem gardinerne. Hendes læber er røde, som blodet der løber hastigt under vores hud. Hendes skuldre er elegante, slanke dog stærke. Hun har stadig sit halssmykke på. En tynd guldkæde med en enkelt, dråbeformet blå perle. Som en tåre. Hendes bryster er nøgne. Jeg kan stadig fornemme dem mod mine hænder, mine læber, min krop.

Hun rejser sig op. Hendes hvide hud skinner svagt i månens lys. Hun er slank og højere end mig. Det lange sorte hår falder blødt om hendes krop, ned til lænden. Hun bevæger sig over gulvet som en dronning, med en flydende, æterisk elegance. Hendes hænder lukker sig om gardinet et øjeblik før hun trækker det fra og åbner vinduet. Den kølige nattevind tager i hendes hår og fuldmånens lys danser over hendes ansigt.

Jeg sætter mig op i sengen. Vinden er behageligt kølig mod min nøgne hud. Jeg smiler, da hun går hen til mig og kravler over sengen mod mig.
   Hun lægger sig ind over mig, kysser mig op over brystet. Med mine arme om sit liv kysser hun mig på munden og bider mig i øret. Hendes læber glider ned over min kind, ned til min hals og nakke. Jeg undrer mig et øjeblik, da hendes greb om mine skuldre strammes.

Jeg så aldrig hvordan hun blottede de hvide tænder, mærkede dem kun i min skulder. Jeg hørte slag fra fjerløse vinger nær det åbne vindue før hun forsvinder i natten...

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 06/07-2008 21:35 af Andrea Hvidtjørn (Miz-Diablo) og er kategoriseret under Kortprosa.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.