2Verden
En Rose · Den er perfekt · Den er smuk · Bladene bløde · Duften sød · Og fa... [...]
Digte
14 år siden
0Kærlighed
Tak · tak min skat · tak for alt · tak fordi du støtter mig · fordi du fo... [...]
Digte
14 år siden
1Musik
Det kan være lige så uimodståeligt, som det at give hash til en s... [...]
Blandede tekster
14 år siden
3Sko
Man går langs gaden og kigger rundt på alle menneskerne der myldr... [...]
Blandede tekster
14 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Wendy Jørgensen (f. 1993)
Man går langs gaden og kigger rundt på alle menneskerne der myldre rundt imellem hinanden. De har det alle sammen. De kan ikke leve uden det. Om det så skal være dyrt eller billigt, kan man jo selv bestemme, men det er næsten en livsnødvendig ting og dog, det er jo bare en ting. Men hvis man ikke har det kan man komme til at skære sig, man får vabler og måske endda også ondt resten af dagen, hvis ikke længere tid, og hvis man er meget uheldig bliver man også syg. Det må være en livsnødvendig ting. Jeg ved at de fleste piger i hvert fald er enige med mig.
Når man går på gaden, og dukkerne i udstillingsvinduerne vinker til en, og nærmest vifter med de gode tilbud om næserne på os, så kan vi ikke lade være med at kigge, men når vi kigger overvejer allerede, og så inden vi ved af det, har vi brugt endnu flere penge. Så om det er så livsnødvendigt alligevel ved jeg ikke. Men alligevel må jeg altså indrømme 'Jeg kan ikke leve uden sko!'

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 20/06-2009 13:03 af Wendy Jørgensen (Keia) og er kategoriseret under Blandede tekster.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.