Kvinden - en afklædning


22 år siden 8 kommentarer Noveller

1Legenden om Garak - Kapitel 4
Op ad Aggeren · Det var meget let og behageligt at være i vognen ho... [...]
Fantasy
7 år siden
1Legenden om Garak - Kapitel 3
Et lift · Garak vågnede med krampe i sit venstre ben. Smerten strak... [...]
Fantasy · fantasy
7 år siden
2Legenden om Garak - Kapitel 2
Drømmen om faldet · Fugle fløj ophidsede rundt om den lille lund. G... [...]
Fantasy
7 år siden
8Legenden om Garak - Kapitel 1
Prolog · I årene efter dragekrigene bredte historierne om Garak fra... [...]
Fantasy · fantasy, roman
7 år siden
2Eksil
Det var en tirsdag. Det er de fleste dage, når man tænker over de... [...]
Noveller · den første kærlighed, skolen, samfund
7 år siden
8Kvinden - en afklædning
Betragt den gennemsnitlige kvinde. Har du hende? Godt. Klæd hende... [...]
Noveller
22 år siden
5Om parallelle universer og sandhedskriterie...
Har du oplevet at stå til en fest, lige løbet tør for hvidvinspun... [...]
Essays
22 år siden
2Frit fald
At han ikke var hjemme, det vidste han da! Alt omkring ham var fr... [...]
Noveller
23 år siden
7At overleve kvinden
Hvordan man overlever i et rum med een (1) kvinde · Dette er den le... [...]
Noveller
23 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Brian Lundgaard (f. 1968)
Betragt den gennemsnitlige kvinde. Har du hende? Godt. Klæd hende langsomt af… Nej, vent. Stop. Det er lige gået op for mig, at den gennemsnitlige kvinde er 43 år gammel, 8,4 kg overvægtig og har født 1,6 børn. Hun har tilbragt mere end 10 år af sit voksenliv i selskab med yngre børn og dette understimulerende miljø har reduceret hendes intelligens til Billed Blads niveauet. Hun er ikke noget kønt syn.

Betragt i stedet den gennemsnitlige 25-årige kvinde! Hendes IQ er pr. definition 100, men virker ofte en del lavere. Hvis du har hende, så betragt hende først påklædt: Hun er 169 cm, mørkeblond og bruger størrelse 39 i sko (men insisterer på, at det er 38½). Hendes påklædning virker overdrevet, som om hun synes, hun har mere at skjule, end at vise frem. Hvis du nu langsomt roterer hende, så se godt efter. Dér, hvor hendes røv burde komme til syne, hænger en løstsiddende cardigan (eller et lignende beklædningsstykke, som tjener samme formål) og dækker hendes krops ømme punkt. Af med den!

Nu kan vi så se den: Røven, bagdelen, enden, det punkt, hvor ryggen bliver fræk, eller hvad du nu måtte foretrække for en benævnelse. Det første vi bemærker er, at den ikke er nær så stor, som hun tror! Nu hvor den ikke længere forsøges skjult, trækkes vore øjne ikke automatisk til den. Den hænger der ligesom bare, og sørger for, at lårene ikke går lige over og bliver talje, hvilket ville se virkeligt dumt ud!

Vi bemærker også, at tøjet er nyt, rent og hovedsageligt moderigtigt, men at det er lidt underligt kombineret. Det fortæller os, hvad vi allerede vidste, nemlig, at den gennemsnitlige kvinde har et rigeligt tøjbudget, men meget begrænset stil. Problemet er, at mens man i Magasin kan købe den højeste mode til 2 for 100,- kr. (3, hvis du tar’ 2 af de sorte), så er stil sjældnere end Sibirske tigre med en Ph. D. i antropologi.

Nu er hun begyndt at kede os, så vi klæder hende af. Først af med blusen. En nydelig, ren og helt usædvanlig kedelig hvid bh kommer til syne. Det er en lille b-skål og bh’en er købt efter principperne om komfort og dydighed; hun har højst sandsynligt fået den af sin mor. Hvis vi bevæger blikket nedad, er der en ca. fifty/fifty chance for at hun er navlepiercet - det er noget kvinder gør for at føle sig specielle, og det er da også næsten lige så specielt som regnvejr i marts.

Bukserne får du svært ved at få af hende uden hendes hjælp, så lad hende selv gøre det. Læg mærke til, at hun samtidigt automatisk tager sine sokker af. Det er kun unge piger i b-pornofilm, som føler sig godt tilpas i bare strømpesokker (og nej, det gør de faktisk heller ikke, men på sådanne projekter er der altid en gammel gris ansat til garantere, at filmen holder sig på b-niveau og han føler sig godt tilpas ved piger i strømpesokker - ingen ved hvorfor!).

Der står hun så i sit undertøj. Trusserne har engang været rigtigt sorte og sikkert også været holdt ordentligt fast af elastikken. Det er slående, at kvindens påklædning bliver mere og mere laset og misvedligeholdt, jo mere intimt det bliver - det kan der givetvis drages en eller anden psykologisk pointe af, men det vil jeg overlade til analytikerne. Vi vil i stedet, mens vi stadig har gejsten, færdiggøre vores lille analyse. Jeg tager bh’en og du tager trusserne. Er du klar? Tre, to en... nu!

Værsgo! Den gennemsnitlige 25-årige i al sin pragt. Det er da noget at se! Hun fryser lidt kan vi se, men det er jo heller ikke nogen stilling at lade en ung dame stå i. Inviter hende indenfor. Kom nu, gør det bare! Jeg skal ikke bruge hende mere. Jeg holder her.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 21/02-2002 23:23 af Brian Lundgaard (Lundgaards) og er kategoriseret under Noveller.
Teksten er på 643 ord og lix-tallet er 28.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.