5Had
Kan man hade noget der ikke kan ses, røres ved? · Noget der ikke er... [...]
Blandede tekster · kærlighed, splittelse, tabt lykke
9 år siden
5Gav Slip
Hjertet rives itu - bløder usynligt blod · Du tramper på det - men ... [...]
Digte
10 år siden
4Alderdom
Krogede fingre griber en hånd · søger lidt ømhed i det tomme rum · Ru... [...]
Rim og vers
10 år siden
3Kampen der blev tabt
En stue der sjældent så lyset skinne, · et mennesker der aldrig fre... [...]
Rim og vers
10 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Tina Kristiansen (f. 1967)

Forvirring i et hjerte en sjæl
Ingen tvivl men var sikker som en af de gamle ege træer i den skov vi gik hånd i hånd
Rodfæstet overbevisning om det var det rette.

Følelsen var som en sten blev løftet ud af rygsækken en fornemmelse af frihed i sind og sjæl.
Fremtiden som en lang lige vej, fortiden gode minder der aldrig svinder.
Det sårede blik en tåre på kind, muren blev bygget op da hjertet blødte.

Livet går videre, vandet løber stadig i åen, skoven atter sprunget ud, en hård vinter er slut.
"Vi" er ikke mere, minderne består som granit vil altid være som et usynligt bånd.
Gravede et hul i asfalten, og snublede.
Side om side år efter år, en skillevej kom og jeg valgte for os begge.
Hver vores vej.

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 02/06-2011 18:53 af Tina Kristiansen (Tinak) og er kategoriseret under Digte.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.