4Kvindeformet storm
Hun kaster ikke om sig med store armbevægelser. · Hun danser stille... [...]
Digte
10 år siden
3(ud)Flugt
Nej. · Jeg har ikke lyst til at tage i Ikea. Overhovedet ikke. · Samt... [...]
Noveller
10 år siden
2Tjærelykke
Jeg tror måske, at vi var lykkelige · for en stund. · Og alt var bade... [...]
Digte
10 år siden
3Uforløst fortid
"Din krop er latterlig! Den her deal er off!" · Undskyld, men hvad ... [...]
Noveller
10 år siden
5Og hun druknede havet
"Da jeg var elleve år, blev jeg voldtaget". · Jeg piller i sandet m... [...]
Noveller
10 år siden
4Tabt sol
Hun sidder helt stille, mens lyset bliver ved med at falde. · Længe... [...]
Kortprosa
10 år siden
8Indgroet
Hvis jeg nu står helt stille. · Lader verden gå sin gang, · Behøver j... [...]
Digte
11 år siden

Puls: 0,0

Publiceret: 0
Afgivet: 0
Modtaget: 0
Svala Rossella Ferrazzo (f. 1987)
Vale.
   Det er egentlig et okay navn.
   Nu.
   Ikke da man var barn.
   På spansk betyder det "okay". Men vi er ikke spaniere. Vi er fra Jylland. En flække, hvis navn alligevel ikke ville sige dig noget, så jeg vil kalde den "Bakkedal" i stedet. Så kan du danne dig dit eget billede, uden faste rammer, med hjælp fra mine minder.

Jeg kommer fra en stor søskendeflok. En ældre bror og tre yngre søstre.
   Der er vist noget med, at vi har forskellige fædre, men jeg bryder mig ikke om tal, så hvorfor tælle.
   Jeg voksede op i et af de der parcelhuskvarterer, med nydelige og vedligeholdte hække og carporte og lidt for flade huse. Middelklassens manifestation.

Jeg kan ikke huske, hvad min første kæreste hed, men vi kaldte hende for Hesten. Hun var den første pige i klassen, der fik bryster.
   Hun lignede noget, der havde fået tæsk med en skovl og derefter var blevet lappet sammen med gaffatape. Men hun havde bryster.
   Jeg fik lov at rage på dem bag rygerskuret i frikvarteret. Set i bakspejlet kunne jeg sikkert godt have kneppet hende. Hun var vildere end de andre sippede fisser, jeg gik i klasse med. Hun følte vel, hun skulle kompensere for sit tarvelige udseende.
   Jeg lod hende sutte min pik til en fest i december.
   Jeg var 13.
   Jeg kan ikke huske, hvor stor min pik var, men jeg pressede den helt ned i halsen på hende, mens jeg holdt fast i hendes rødbrune hestehale. For sådan gjorde de i film. Jeg kom.
   Jeg vidste, jeg kunne have kneppet hende, men så igen... Det havde skabt ubalance i tingene.

Så var hun begyndt at forvente alt muligt og mit første knald havde været med Hesten.
   Jeg efterlod hende i kulden med nogle fesne ord ala "Nå men ... Du må ha' det!"

Jeg forstod først langt senere at kvinder altid forventer noget.
   Og at mit første knald sikkert havde været bedre med Hesten, men jeg valgte Lisa.
   Hun havde langt korngult hår og var den mest populære af alle. Hvorfor fattede jeg ikke, men alle ville have hende, så...

Det var røvsygt.
   3 lange minutter i missionær med et 45 kg tungt stykke kød, hvis største bevægelse var at vende det hvide ud af øjnene.
   Havde jeg haft mere erfaring, havde jeg bollet hende i røven. Men det gjorde jeg ikke.
   I stedet kom jeg oppe i hende og hun græd.
   Jeg vidste ikke, hvad jeg skulle gøre, så jeg sagde "jeg elsker dig."

Hun droppede mig dagen efter.

Lang tid efter forestillede jeg mig, at det var Lisa, jeg knaldede, når jeg slæbte tilfældige piger med hjem fra provinsen.
   Jeg forsøgte, forgæves, at bolle dem i røven, for at give mig selv den sejrsfølelse.
   Da det endelig lykkedes at finde en, der var fuld eller stupid nok til at gå med til det, skreg jeg "Fuuuck dig Lisa, din lille smatfisse, fucking hårdt i røven".
   Jeg fortrød med det samme og følte mig dum.
   Hun grinede.
   Jeg undgik hende for evigt.


Sådan var det i lang tid.
   Fucked up.
   Også da jeg blev voksen.


Så mødte jeg Aurora...
Forfatterbemærkninger
Overvejede lidt at ændre i teksten, for er i tvivl om hvorvidt teksten er for erotisk i ordvalget til fyldepennen? (Var lige inde og læse retningslinjer og kommer helt i tvivl)

Skriv kommentar

Teksten er publiceret 08/10-2012 11:38 af Svala Rossella Ferrazzo (Svala Rossella) og er kategoriseret under Kortprosa.
Teksten er på 522 ord og lix-tallet er 23.

Log på for at skrive en kommentar til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.

Log på for at læse kommentarer til denne tekst. Har du ikke allerede en profil kan du oprette en helt gratis.



E-bogen kan læses på iPad, iPhone, iPod Touch og Mac, samt andre e-bogslæsere som understøtter EPUB-format.

EPUB (kort for electronic publication; alternativt ePub, EPub eller epub, hvor "EPUB" er foretrukket af formatejeren) er en fri og åben e-bogsstandard af International Digital Publishing Forum (IDPF). Filen har filendelsen .epub. EPUB er designet til ikke at være formateret til et bestemt papirformat, hvilket betyder at e-bogen dynamisk kan formateres til den enkelte e-bogslæsers orientering, skærmstørrelse og skærmopløsning.